Hallo, waar kan je nog voldoende balsa hout kopen, had een bestelling geplaatst bij Thoma maar deze neem geen nieuwe klanten meer aan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dag,
hier in Belgie,in de modelbouwzaken,ook niet veel meer te krijgen.
Zelfs winkels voor maquette materialen hebben totaal niets meer.
Het zou zelfs nog maar met mondjesmaat binnen komen,is mij gezegd.
Grtjs,Marc.
Het zit hem in het transport wat de prijs opdrijft.Schaarste lijkt het niet te zijn. Kan ook bijna niet, de bomen zijn niet ineens verdwenen !
Die ervaring heb ik daar ook.Ik heb onlangs bij Conrad besteld , daar was nog veel in voorraad maar niet van de lichtste en beste kwaliteit , bij mijn vaste hobbyshop zijn de plankjes 1,5 en 2 mm uitverkocht en ze verwachten de eerste maand zeker nog geen nieuwe levering
Ik kan nog volop aan balsa komen, afgelopen weken 2x een partij binnengekregen en topkwaliteit van Thoma Balsa.
En de prijzen zijn niet verhoogd.
Nadeel is dat hij geen nieuwe klanten meer aanneemt omdat hij vol zit (hij doet het samen met zijn dochter).
Ik wil best bestellen, levertijd is ongeveer 3 weken, probleem is alleen, hoe komt het bij jou.
GJ
Ik woon in de eifel in Duitsland maar kom regelmatig in Nederland rond Amsterdam, rij via Maastricht, utrecht.
Maar ik zie dat jij in Belgie zit.
Vlaanderen is nogal uit de buurt.
GJ