Balsa plamuur / Balsa vuller

• Topicstarter Topicstarter Jeroen Vlaeminck
  • Startdatum Startdatum
J

Jeroen Vlaeminck

Guest
Modelbouwvrienden,

Ik ben op zoek naar een geschikte balse vuller/plamuur om naatjes en kleine constructiefoutjes weg te kunnen werken.

Wat gebruik ik hier het beste voor? Kan ik hiervoor terecht in de doe-het-zelf zaak of moet ik hiervoor naar een modelbouwwinkel.

Waar moet ik opletten? Zijn er bepaalde regels te respecteren?

Bedankt voor jullie advies. :cool:

Groetjes Jeroen

Het lichtst is de balsafiller uit de modelbouwwinkel . :D

Maar ook bij de Gamma heb je een lichte spachtel (tube)

Mvg Johan

vuller

Hoi

Je kan het beste alabastine easy supervuller gebruiken di eje bij de doe het zelf zaak haalt.
het is heel ligt en makkelijk te schuren als het hard is. na 3 uur

groeten |Hans

Hoi allemaal,

Kijk nou, dit is waarom ik van dit forum hou!!!! :worship:

Effen een vraagje posten en binnen de kortste keren heb je een antwoordje en leer je weeral bij!!! :banana:

Bedankt allen, ik kan weer uit de voeten.

Groetjes

er is ook veel te vinden vie de zoekfunctie. als je gewoon zoekt op vuller vind je al veel info. kun je beter eerst zoeken vooradt je direct een nieuw topic opent ;)

dat zeg ik niet, maar tegenwoordig gebruik ik altijd eerst de zoekfunctie met meerdere termen voordat ik een topic open. eerder deed ik dat niet altijd en daar ben ik ook wel eens op aangesproken ja. ik geef het gewoon mee als tip ;)

knauf renoband........ bij de gamma.
superlicht,krimpvrij ,prima te schuren en gebruiksklaar.
ik maak het met een beetje acrylverf ook op kleur,kun je perfect overheen folien.

Is dat easy supper vuller er nog wel? Hornbach heeft het niet meer..... Welke bouwmarkt heeft het nog?

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Back