Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wow, echt heeel knap! Ik loop al te vloeken wanneer ik een kap in twee kleuren wil spuiten.. Voor mij zou jij, of bijvoorbeeld één grote sticker die je over je kap heen kan laten vloeien een uitkomst wezen. R.E.S.P.E.C.T!
Ik vraag me echter één ding af, heb je nooit opmerkingen gekregen over de tekenfilm- en stripfiguren die je gebruikt?
Het zou kunnen dat je een keer tegen het auteursrecht op die afbeeldingen aanloopt.
Ben geen jurist, maar zolang ik de kappen met figuurtjes niet verkoop lijkt me dat geen probleem
Diegene die ik hier toon zijn dan ook voor mezelf gemaakt
het lijkt me ook bijna onmogelijk om het tegendeel te gaan bewijzen...
ik durf t bijna niet te vragen, maar kun je eens wat foto's maken halverwege het spuiten van zo'n stripfiguur-kap? ik pieker me al suf over de juiste volgorde bij eenvoudig airbrush spuitwerkjes...;-)
momenteel heb ik er geen nieuwe met figuurtje meer in't vooruitzicht
al is een zo'n figuur opzich niet zo complex, alleen redelijk tijdrovend :
zwarte lijnen zijn dubbel uitgesneden lijnen of met de hand/penseel.
dan kleur per kleur masker weghalen en spuiten of verven
de nuances in de kleur vlakken zijn nuances in de verf van de airbrush (bv licht en donkerblauw)