Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, daar zit ook steeds sterker aan te denken, maar je wilt natuurlijk eerst wat uitproberen he.is het niet makkelijk om dan gewoon weer de zelfde banden te kopen
Dit weekend rij ik waarschijnlijk wel (mits het droog blijft). Heb nu standaard SST Slicks banden voor de Fusion, maar ook deze voelen zacht aan (denk niet dat ze het lang uithouden). Zal daarna eens proberen om met wat hardere banden te rijden (in ieder geval "belted", zoals mijn originele banden).Als ze heel snel slijten, moet je eens een wat hardere band proberen (40 shore rondom).
Zijn er banden voor de fusion die hetzelfde zijn als voor de Serpent 835 (de brede foam banden)?Die passen niet op jouw Fusion. (als je de 1:10 breed banden bedoelt voor 235mm auto's, of de 1:8 banden) Deze hebben namelijk een ander bevestigingssysteem
Origineel zaten er ook profiel banden op.Heb je nooit aan profiel banden gedacht?
JA, helaas slijten de foambanden nog erger, dus ik houd me denk ik maar bij de originele.Ik denk dat je gewoon terug moet gaan naar je originele band en verders kan ik je alleen maar verwelkomen in de snelle en dure modelautosport Dat banden slijten bij zulke snelle auto's hoort er nu eenmaal bij