banden lijmen

• Topicstarter Topicstarter windsurfer
  • Startdatum Startdatum
W

windsurfer

Guest
op welke manier kan ik het beste mijn banden lijmen van mijn rc auto?

eerst je banden goed op je velg doen zonder lijm.
als dat gebeurd hou je de band aan de rand een klein stukje naar achteren en laat een druppeltje secondenlijm erin vallen. ga zo de hele band stuk voor stuk lijmen tot hij goed vast op de velg zit.

Verlijmen is niet zo moeilijk... Bij grotere schaalmodellen (1:6 1:8 ) wordt er meer lijm gebruikt dan bijvoorbeeld 1:10...

Ikzelf gebruik altijd een klein hulpmiddeltje... leg band op velg, druk deze beetje naar binnen en doe dan met de punt van een tyrap de secondenlijm er tussen (tuutje van de fles lijm vind ik wat te groot en klieder er dan meer naast dan in).

Aan elke kant van de velg 6 to 8 dotjes doet het prima bij een 1:10... kunnen de banden later ook nog eens eraf gehaald worden als dat nodig mocht zijn.

ik had de band helemaal verlijmd maar liet aan het eind van de dag weer los maar ja weer opnieuw lijmen.
bedankt

de hele band gelijmd met sec lijm en dan er afvallen ik ben een halve dag bezig geweest om ze er van af te halen ik wil wel weten wat je er mee heb gedaan tip voor als ik ze er af wil hebben :twisted: :? 8O

Back