Bandit vxl stoppen wheelie.

Dag allemaal ik heb ook een bandit vxl gekocht en heb er nu all spijt van die is gewoon snel onkontroleerbaar ze zeggen met je wijs vinger spelen ma da is zever ik geef nog geen milimeter en vliegt em naar huis awel ik blijf bij nitro rijd een stuk smooter ma tips zijn altijd welkom en met gewichten moet je zeker all niet beginne ga je springen gaat em automatis naar voor en als u auto gas geeft in de lucht moet em normaal naar achter ma nee naar voor wegens gewicht

Maar ik ben wel een andere aan zoeken 1/10 op stroom.
Als er mensen zijn die mij goeie tips kan geven maar liefst niet lager dan 10.5t.
ma één goeie tip wil jij een baan rijden vergeet het maar want hij trekt de fel a voor mij he ma kan ook zijn da ik mijn kaske niet ingestelt krijg . Alle alvast bedankt voor de hulp

Met welke batterij rijd je in je bandit?
Als het lipo is probeer dan weer terug te gaan naar nimh.
Je kan je bandit ombouwen naar een rustler, dat is de draagarmen, wielen, camberlinks, body (hoeft niet), enz.
Dan kan je meer off-road en een beetje springen.
EN NATUURLIJK RPM ONDERDELEN ER OP ZETTEN!!!!

Phillippe, zoals reeds gezegd. De asso B4's zijn zeer goede auto's. Ge hebt er vandaag een hele hoop zien rijden. Je hoort er ook niemand slecht van praten.
No offence, maar je mag auto kopen wat je wil, leren rijden op een circuit moet je toch leren. (Ik kan het ook niet perfect).

Mijn B4 gisteren namiddag

dsc01776w.jpg

Mijn B4 één dag later:

dsc01789t.jpg

Nu, jou probleem ligt niet ENKEL bij de wagen. De wagen trekt heel makkelijk wheelies, maar ik heb je in het begin evengoed traag zien rijden. Dit wil zeggen dat de wagen perfect te controleren is, meer expo op het gas en minder hard aan de trekker trekken.
Het klopt dat de wagen niet echt geschikt is om op een parcours te rijden, maar dat is niet de oorzaak van jou probleem (heb ik je op de terugweg ook verteld).

Kijk even naar de 2 onderstaande filmpjes en leer eruit (Dat ben jij dus)...
Zoals op de terugweg verteld, ik geloof nooit dat je maar een klein tikje gas geeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Auto nu verlaagd en lood in de voorkant en dat gaat perfect. Aangezien ik onroad rijdt ligt de auto nu heel laag en rijdt dat nog steeds goed. Me wheeliebar is nu ook gelijk aan de grond dus dat is ook weer opgelost. Voor de rest geen hitteproblemen en een lekker rijdende wagen :D. Het duurde even totdat ik weer reageerde. Maar bedankt voor de info en hier mag denk ik wel een slotje op.bedankt voor de info! ! Top gasten hiero

STewie JA interdaad ik moet nog heel veel leren maar da langzaam rijden was wel met jouw dx kaske dan kon ik wel smoot rijden is gewoon da stantaart kaske ma mijn autoke is nu wel goed in gestelt ik heb gevonden op die expo de gebruiken en de helft van de snelheid de volgende keerzal het stuk beter gaan.

Phillippe, ben benieuwd hoe die nu rijdt.
Neem volgende keer ook een wagen mee die 100% in orde is, spaart je veel ellende uit. Gisteren ben je meer bezig geweest met oplappen (was geen reparatie te noemen) dan te rijden.
Ik kan ook niet goed rijden, binnen de track blijven lukt meestal wel. Zeker op de momenten dat ik mij rustig gedraag.

Een goede remote is handig, maar de traxxas zenders zijn volgens mij niet slecht. In elk geval beter dan die zender van de ishima.
Een DX3S is het idd nog niet.

Als ik mij niet vergis was je op die 2 filmpjes ook aan het rijden met mijn spektrum zender hoor.
BTW: Ik gebruik geen expo op de vorza, al weet ik niet zeker of dit mss al in de regelar aanstaat.

uiy het eerste filmpje alleen al zie je dat op een baan rijden niks voor jou is, bij 00:20 vergeet je gewoon om de bocht te maken...:confused:

Em vriend den eerste ben ik pas bezig mijn eerste ervaaring den twee als jij goed gezien had is die auto vanvoor wel kapot he dus ga jij maa sturen als da niet gaat oke ik moet nog heel veel leren ma zeg niet meteen is niks voor u ik luister gewoon niet ik krijg all opmerking genoeg van mijn maten da is all genoeg moet niet meer hebben van andere die mij zeker niet kenne alle voor de rest als het mij niet moet lukken dan stop ik wel maar ik probeer alles grtz

Heerlijke filmpjes hoor, iedereen moet het leren :-)

Maar weet niet welke auto of motor dit is, maar op een paar plaatsen in de filmpjes lijkt het erop dat je wel heeeeel erg veel vermogen hebt.

En nu niet meteen boos worden, maar ik zou beginnen met een heel stuk rustigere setup.
Leren rijden en sturen gaat nou eenmaal een stuk makkelijker met een simpele DF-03/DB-01 (4WD) met een 23T brushed motor dan met een B4 (2WD) en een 6.5T ofzo.

Heerlijke filmpjes hoor, iedereen moet het leren :-)

Maar weet niet welke auto of motor dit is, maar op een paar plaatsen in de filmpjes lijkt het erop dat je wel heeeeel erg veel vermogen hebt.

En nu niet meteen boos worden, maar ik zou beginnen met een heel stuk rustigere setup.
Leren rijden en sturen gaat nou eenmaal een stuk makkelijker met een simpele DF-03/DB-01 (4WD) met een 23T brushed motor dan met een B4 (2WD) en een 6.5T ofzo.

Ik ben begonnen met silvercan want indoor hard zat gaat voor een beginner. Ik heb deze stap ook gedaan hoor. Eerst een jaartje silvercan en daarna (nu dus) 12T of 10.5T afhankelijk van de wedstrijd:) En ik moet zeggen dat ik vrij goed meekan.. Nooit te groot beginnen..

Ja :-) dat zien we op de filmpjes.. Het zijn de bochten die het hem doen.. moest verboden worden, een bocht op een circuit maken !

Haha, ik wilde eigenlijk ''Drag race'' zeggen, maar aangezien dat twee woorden zijn ... nja niet zo slim van me :D

Back