bandit

• Topicstarter Topicstarter bergie
  • Startdatum Startdatum
B

bergie

Guest
goedendag.ga van de extra 300 van parkzone naar de bandit van pa.ik heb gehoord dat dit een topvlieger is.de filmpjes die ik hiervan gezien heb.daarin oogt hij zeer mooi. ik hoop dat hij bijna te verkrijgen is. grt..

Hierbij enkele foto's van deze namiddag

full

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mega vette kist zeg!!
Daar mag jij met recht super trots op zijn.
Als het net zo goed vliegt alsdat het eruit ziet dan heb jij een wel hele vette machine.
Vr Gr Erwin

Wat een mega vette kist zeg!!
Daar mag jij met recht super trots op zijn.
Als het net zo goed vliegt alsdat het eruit ziet dan heb jij een wel hele vette machine.
Vr Gr Erwin

Vliegt zo mogelijks nog beter dan ie er uit ziet, mede dankzij de lage vleugelbelasting en de power op 4s. Je hoeft geen toppiloot te zijn om met de Bandit al aardige maneuvers uit tehalen.

hierbij nog enkele foto's van vorige week :

full

full

[mod]Overbodige quote verwijderd[/mod]

goedendag. heb deze namiddag op de club de bandit zien vliegen. er stonden er een heel deel met hunne mond open en ze vonden het allemaal een prachtige vlieger. ik heb er in ieder geval eentje laten reseveren . grt

Beetje oud topic maar zat zo eens het BE forum te lezen en lees het volgende:

deze vliegt op 3s , nog steeds goed voor 580 watt......

Heb veel setup,s geprobeerd, gevlogen ect maar nog nooit zoveel watt uit een 140 grams 800+kv motortje kunnen halen op 3s. Dus wat is hier het geheim!?:D

Heb zelf ook een bandit tijdje terug aangeschaft maar door problemen met het hoogtevlak nog maar 1 keer mee gevlogen. Eerste stabilo en hoogteroer warren niet gelijk, links, rechts. De tweede is krom en toestel trekt weg naar rechts, beetje zoals de Yak dat ook doet als je teveel hoogte trekt. Hier moet ik dus nog wat foliewerk verrichten voor ik er weer mee kan vliegen.

Heb er 4 lipo,s mee gevlogen en beviel goed. Wel even prutsen met het CG punt want hij is er nogal gevoelig voor. Wel weer even wennen als je 2 jaar met de Ultimate hebt gevlogen!:o

Back