Barracuda van Rödelmodell

Brushless inbouwen?

• Total voters
    14
  • Poll closed .
De Barracuda is klaar voor de remaiden. Als laatste zijn de remkleppen gereed gemaakt:

Hij is tenslotte 1750 gram gaan wegen. Dat is inclusief alles en inclusief 150 gram lood om het zwaartepunt goed te krijgen.

Vandaag voor het eerst met de Barracoda gevlogen. Het ging goed, maar bij wat meer snelheid begon hij de flutteren op het richtingsroer. Als ik de ervaring had, had ik het van te voren kunnen bedenken. Het richtingsroer kun je makkelijk heen en weer bewegen doordat de buitenmantel van de stuurkabel niet vast zit in de staart. Ga ik eerst veranderen dus. Wel twee vluchtjes gemaakt. Hier eerst foto's, straks kort filmpje.

Op de een of andere manier kan ik nu geen foto's uploaden hier. Dan maar ff wachten op het filmpje...

tjee, die kist komt via mijn opslaghok, viavia zo weer via youtube in beeld

Ziet er goed uit, erg netjes geworden

Mvg Robin

Hey Robin, wat leuk! Ik heb hem dus van Arjan gekregen, die had hem van Johan, dus het is ff geleden dat ie vloog. Het flutteren is inmiddels opgelost, dus hoop er van't weekend weer lekker mee te vliegen

Vanavond weer heerlijk met deze kist gevlogen. Het flutteren van vorige keer is opgelost: een heerlijke rag-bak hoor!

Vandaag voor het eerst helling gevlogen op de Maasvlakte: SUPERRRRRRRR!!!!

Arjan was mee en heeft mooie beelden gemaakt, in blijde afwachting van het filmpje hier :D:D:D:D:D:D:D:D

131215_Hendrik_Maasvlakte1_zps7fb4293f.jpg

131215_Maasvlakte0_zps628547d9.jpg

Trots als een aap met zeven l*llen :D

131215_Maasvlakte2_zps54b00d31.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back