(BASH) Rijders off-road elektro omgeving Utrecht

motorsports

Forum veteraan
alleen elektro geen Bigscale of Nitro ivm geluidsoverlast

wie komt ?

Adres Wayensedijk in Nieuwegein , recreatieplas Laaggraven .

Ondergrond : gras , en mogelijkheid om op de parkeerplaats te rijden op gravel

Vlakbij is restaurant aanwezig voor evt een hapje en drankje,

Parkeren op de parkeerplaats achteraan, zie kaart.

vanaf 13:00 uur tot........

Laagraven.jpg

meetinglaaggravennieuwe-1.png

IMG_0127.jpg

IMG_0126.jpg

IMG_0125.jpg

IMG_0124.jpg

Laatst bewerkt:
kunnen we niet vanaf de volgendemeeting via dit topic verdergaan...
nu is alles dubbel terwijl het in mijn topic er toch ook gwn goed staat?

@paul , dat was ook de intentie , zodat we niet de hele tijd een nieuw topic krijgen en zo het forum schoon houden ;)

btw , ik ben er wss aankomende zondag bij maar die week daarop waarschijnlijk niet omdat ik dan een excursie heb naar de ardennen.

Als het weer mee zit, dan kom ik ook! :D Die zand stuk ziet er leuk uit..
Gras heb je overal wel.. Als iemand dan een schep wilt meenemen, dan kunnen er leuke jumps gemaakt worden..

Waarschijnlijk kan ikeen schep meenemen.
Hopelijk past hij in de kofferbak anders moet ie op de achterbank van je mooie audi.
Hebbie filmpjes al gezien?

Ik heb waarschijnlijk ook wel een schep liggen :)

edit:
Heeft er trouwens iemand een extra setje lipos voor mn revo te leen zondag? ik heb zelf maar 2 setjes liggen en ben bang dat deze vrij snel op zijn :p

Laatst bewerkt:
Als je schep niet al te lang is, zal die wel in de kofferbak passen hoor.. Had ook een 52 inch tv met die auto vervoerd, dus een schep zal wel lukken..
neem die accus maar zowiezo mee, dan zullen we zien wie die eerder nodig heeft.
Zo te zien wordt zondag 20 graden! :D

@micheal, jaa heb die filmpjes gezien! hahaha reed me zelf echt bijna aan!

eventueel nog iemand 1 lipo (of 2) voor mij liggen ?
en eigenlijk durf ik het niet te vragen maar ook iemand 1:10 stadium truck banden ? (2.2) dan zou ik namelijk ook nog ff met de hpi kunnen rijden... :)

ik heb 12mm :)
heb je ook het type ? dan weet ik of ik de pinion moet veranderen of niet want anders wordt ie veelste heet..:rolleyes:

voeg ook even de data toe aan de begin post ;)
en eventueel een namenlijst van de mensen uit de omgeving utrecht zodat als iemand bijvoorbeeld hulp nodig heeft dat ie dan gewoon op die lijst kan kijken of als je bijvoorbeeld met z'n tweeën wilt meeten oid...

schep meenemen kan, maar de ondergrond is redelijk hard , dus zal een taaie worden om iets van een heuvel te creëren , er zijn verder wat meer glooiingen in het terrein .;)

tis een algemeen topic voor de omgeving Utrecht, dus gewoon als je ergens gaat rijden kan je dit vermelden zodat er evt. meerdere mensen kunnen komen ......Regelmatig dit draadje volgen is het advies :cool::yes:

Laatst bewerkt:
Back