(BASH) Rijders off-road elektro omgeving Utrecht

oh dat is echt veelste groot , dat is toch de grote als de e-revo ?
de banden van de e-revo zijn groter dan me hele auto namelijk :p

achja , het is geen ramp.
Ik kom gewoon met alleen de slash.

Laatst bewerkt:
Waarom zijn deze dingen altijd als ik in het buitenland zit... :'(

Ik ben er in spirit zeker bij... dus als je uit je ooghoek de backslash langs ziet racen, je bent niet gek... (iig niet helemaal...)

Ja die wielen zijn ong zo groot als die van de revo...
Voor de rest heb ik alleen nog maar met 17mm hex...

okee , das jammer ;)
maarja maakt niet zoveel uit , de slash is gewoon nog goed qua banden enzo en die gaat ook een stuk langer mee met de accu's die ik heb , anderhalf uur ongeveer en dan tussendoor nog afkoelen en dergelijken ben ik wel ruim 2 uur zoet :rolleyes:

Ah een algemeen utrechters meeting topic ? :)

Dan ben ik dit weekend aan het rijden in Purmerend (tja kom nou ook eenmaal uit Utrecht :))

Had graag gewild maar moet naar schoonmoeders is sarah vandaag ghehe. Maar zondag wel en het word mooi weer! Wie heeft er toevallig pinion 20 voor de Erevo as zondag??

zal ff kijken, de Slash ++ heb ik gisteren in de puinpoeder gereden:(, tussenas en diff kaduk, dus wordt alleen de 4wd slash , fieldcard castle komt ook mee.....:cool:

Wie was nou degene met de mini laptop want ik heb mijn startpower op medium staan maar wil ook high is proberen en dan werkt niet op de fieldcard. Standaard low naar medium is al een groot verschil Enne HEB ZIN IN MORGUH

Lachen!! Heeft er iemand toevallig pinion 20 voor de Erevo die ik even mag lenen morgen ??Wil ff kijken hoe tie dan rijdt. En de hobbyshop in rijen heeft niets op voorraad

Laatst bewerkt door een moderator:
Lachen!! Heeft er iemand toevallig pinion 20 voor de Erevo die ik even mag lenen morgen ??Wil ff kijken hoe tie dan rijdt. En de hobbyshop in rijen heeft niets op voorraad

komt goed , ik heb de 20T nu erop zitten, maar kan niet rijden, heb vast nog wel wat meer liggen

Ok wat heb je je slashmaxx aangedaan dan dat alles stuk is hahaha

Back