ik heb het idee om een brandstof duikboot te maken maar laten varen, maar ik heb ook een grote interesse voor BEAM dus ik zat te denken om die 2 samen te laten komen. ik weet dat het de experts nooit is gelukt maar dat komt omdat ze een veel te ingewikkeld torpedo ontwerp hadden. Ik zat meer te denk aan een klein 4 wielig "autotje" die dan zo zwaar is dat hij uit zichzelf naar de bodem valt en dan gaat rijden. nu zit ik met het probleem wat ik zou kunnen gebruiken voor een WTC achtig iets, van die suprise eieren kunnen denk ik wel, ze zijn alleen een beetje klein ik weet nog niet hoeveel ruimte ik nodig ga hebben.
de motor en de batterijen wou ik aan de buiten kant bevestigen om zo een beetje in balns te houden
de tweede versie zal rupsbandjes hebben en een propje in het midden die hem zo over hoge opstakels heen kan varen en om helemaal omhoog te komen.
tips en ideeen zijn altijd welkom
de motor en de batterijen wou ik aan de buiten kant bevestigen om zo een beetje in balns te houden
de tweede versie zal rupsbandjes hebben en een propje in het midden die hem zo over hoge opstakels heen kan varen en om helemaal omhoog te komen.
tips en ideeen zijn altijd welkom