Ah, ik ben topicstarter...
Onder andere
En heb ik er wat aan? Ja, verhelderend, en leuk te zien dat nadat ik dacht dat het topic wel klaar was er toch drie pagina's van geworden zijn.
Balletje naar buiten om de gain naar beneden te krijgen is inmiddels te proberen. Nadat ik een metalen staartstukje besteld heb in taiwan, A raison de 100 eu. Met als leuke verrassing van de douane 40 euro importbelasting. Maar het werkt wel, 140 eu goed besteed, want de tailwag is weg. Onder puntje D in de beast is de instelling inmiddels purple, en de gain nog steeds 85%. Zijn die twee van elkaar afhankelijk?
Dus, geleerd; op de tafel kan de heli goed zijn gelet op mijn plastic tail die goed leek, dynamisch in de lucht is het een ander verhaal.
Ondertussen heeft aeroxfrank aangeboden me te helpen met afstellen, waar ik ongetwijfeld nog een tijd mee bezig kan.
En ik hoef me net te generen omdat ik weer helemaal overnieuw lijk te moeten beginnen met vertrouwen te krijgen in de heli. Een protos 500 met beast is een heel ander beest dan een gp 780 align 450...
Blue skies...