De mega 400w v2...
Waar heb ik die eerder gezien..
Bekijk bijlage 215884
Ja opzich wel een goede lader en kan veel hebben. Maar balanceren kan lang duren en kan niet gecalibreerd worden zonder de lader van andere firmware te voorzien.
Ik heb ze zelf nu ongeveer 2 jaar en doen het verder goed.
Ik heb de reaktor nu een maand of 2 en bevalt mij veel meer dan de mega 400w v2.
En tot zover ik weet word de mega niet meer verkocht in het Europese warenhuis van hobbyking. Dit soort dingen koop ik alleen via het Europees warenhuis ivm importkosten.
Ik zou mijn geld op de reaktor zetten gewoon een goede lader die ondanks zijn kleine behuizing erg krachtig is.
Mvg
Michel
Hoi Michel,
Ja dat klopt, de lader is in Europa niet te koop zoals vele dingen internationaal wel, helaas.
Waar heb ik dat gezien

! ziet er goed uit.
Wat ik wel gezien heb is dat de Turnigy reaktor nog wel te koop is bij, Amazon.de.
Maar staat dan bij, Hobbyking maar op één of andere manier toch te verkrijgen, tenminste in de 250W versie.
Heb effe het filmpje bekeken van de ombouw van de pc voeding en heb mijn voeding open gemaakt.
Leken even wat anders dan getoond word, zal kijken voor een andere voeding.
Op Marktplaats staan ze al van een €10 of 15.
Maar vond de Reaktor ook wel wat, blijf nog even rond kijken.
Jammer dat die vogel op Modelbouwmarkt niet terug reageert, stond ook een goede met voeding.
Maar even wat anders,
Nu ik toch moet wachten op een lader om verder te kunnen ben ik bezig met de heli, daar zit van de oude eigenaar een snelle motor in van Scorpion 1100Kv, even als de staart servo die directer reageert en een andere ESC.
De vertanding is schuin i.p.v recht maar dat is om stiller te vliegen dan.
Ik heb van hem er bij gekregen de originele motor , staart servo en ESC van Align, (nooit gebruikt) de rest van de servo's zijn Align.
Zal ik deze er terug op plaatsen voor ik het hele spul zeg maar in de recet gooi, op nieuw begin?
gr Ed