Wouter,
Oe ja dat ziet er goed uit.
Zo verdere alles aan de kant en nu eerst deze even afmaken.
Ton
Oe ja dat ziet er goed uit.
Zo verdere alles aan de kant en nu eerst deze even afmaken.
Ton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iwan,
De eerste versies (MkI) hadden wel een recht stabilo, maar ook een volledig zwarte (nachtjager) of een complexe camouflage.
Omdat ik er eentje met invasiestrepen (vanwege de deelnaad in de romp) en een eenvoudiger kleurenschema (grijs) wil, moet het één van de latere versies (MkVI) worden en was het nodig het stabilo aan te passen.
Teus,
2,50 m is wel errruuuggg groot, maar wie weet...
@Bram,
Ik heb de staart gemaakt van een sandwich van balsa, 1,5 mm boven en onder en daartussen tpv de randen een strookje van twee mm balsa.
De stuurvlakken zijn gemaakt van 2mm balsa met aan beide zijden ribbetjes en met oratex bekleed.
Zal binnenkort een paar fotootjes plaatsen, ben nu druk aan het plakken.
Retracts is wat mij betreft geen optie, ik vind het model daarvoor een beetje te klein en ons veld daarvoor te slecht.
Zaak is om de boel (uiteraard netjes) zo snel mogelijk klaar te hebben.
Het echte schaal komt dan wel bij de 'big' Beau (zie onderschrift).
Voor het schalen serieuze kleurstelling hoop ikMisschien ook leuk om zelf over te stappen naar de RBCKITS Tigercat om die samen te vliegen met de hier in aanbouw zijnde Beaufighters.
Wie doen er mee met een Tigercat
Zouden zeker ook nog eens leuke fototjes opleveren op Oss schaalmeeting 2009.
Je kunt wel te veel modelkisten hebben, maar nooit genoeg. Ofwel beheerste verslavingen zijn nog altijd beter dan onbeheersteBramman,
Je kunt er nooit genoeg hebben er moet toch nog wel een gaatje te vinden zijn voor de Tigercat.
Ton