Beetje off-topic

Daar kijkt nooit iemand :p

Je hebt gelijk.......Beetje off-topic....maar een beetje aandacht voor je hobby kan geen kwaat.
Het model vind ik mooi en kunstig om te maken maar het spreekt mij verder niet aan .

Bij ons (als ik zo vrij mag zijn) moet het als beloning na al de inspanningen ook kunnen vliegen en/of crashen.

Succes met de hobby

je bent niet alleen...
ik bouw graag, maar het mag geen project van een half jaar, of zelfs jaren worden voor me.

moest het dan ooit crashen zou ik zo in shock zijn dat ik nietmeer durf vliegen misschien :)

maar niets is zo mooi als de DC-3
ik vlieg er vaak mee op de simulator van windows.

Nog meer off-topic

je bent niet alleen...
ik bouw graag, maar het mag geen project van een half jaar, of zelfs jaren worden voor me.

moest het dan ooit crashen zou ik zo in shock zijn dat ik nietmeer durf vliegen misschien :)

Nu we toch al behoorlijk off-topic zijn.
Je ziet regelmatig van die schaalprojecten waarbij de bouwers 2 jaar of langer bezig zijn om een model neer te zetten welke bijkans nog schoner is als het origineel.
Fantastische kisten a somma van een paar maandsalarissen.

En als je dan filmpjes ziet dat zo'n kist in 15 meter weer omgetoverd wordt naar bouwpakket 8-O

Amai............It's all in the game zeggen ze dan maar ik moet er niet aan denken :nooo:

Zaterdag zijn ze hier weer in levende lijve te zien, alleen in een andere kleur (airborne Ginkelse Heide). Geweldig geluid alleen al kan ik me herinneren van de vorige keer.

Het vliegt niet en het is zeker geen zwever dus het is geen 'beetje' off-topic :mrgreen:
Maar je hebt wel gelijk wat de fraaiheid betreft ! Mooi spul :cool:
Ik zou daar echt het geduld niet voor hebben :oops:

Deze vliegt wel.
Is net zo off-topic.
En zo mogelijk is de bouwer nog gekker.
Maar ik schat zo in dat hij redelijk aan die termijn van een half jaar voldoet.
Misschien dan toch iets voor je? ;) :mrgreen: :rolling:

http://www.su27.de/inhaltindex.htm

Gr. Dirk.

Gekkenhuis !

Deze vliegt wel.
Is net zo off-topic.
En zo mogelijk is de bouwer nog gekker.
Maar ik schat zo in dat hij redelijk aan die termijn van een half jaar voldoet.
Misschien dan toch iets voor je? ;) :mrgreen: :rolling:

http://www.su27.de/inhaltindex.htm

Gr. Dirk.

^^ Die bouwer nog gekker?
Als je van hier naar Amerika 'gek' zou noemen dan was van hier naar de maan 'bizar' te noemen.
Deze bouwer is van hier tot aan de melkweg ! 8-O

805.jpg

813.jpg

:worship: Chappeau voor zulke kunstenaars hoor ! :cool:
Ik zou dat echt niet kunnen. :nooo:

Back