Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is er maar een met een suggestie?
Kun je even uitleggen wat je hiermee bedoelt?(Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die hielp mij niet!)
Kun je even uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Heb je gezocht, maar kreeg je geen hits? Zo ja, welke zoektermen heb je dan gebruikt? Heb je het al geprobeerd met de functie "uitgebreid zoeken"?
Of kreeg je zoveel hits dat je geen zin had om alles door te nemen? Zo ja, heb je dan al geprobeerd je zoektermen uit te breiden?
Misschien heeft het forumbeheer iets aan je ervaringen met de zoekfunctie om deze evt. te verbeteren.
Hmm, als ik met "uitgebreid zoeken" in het modelhelikoptergedeelte zoek op "beginner" gaat de eerste link die ik krijg over de Walkera: het-walkera-4-3-verzameltopic en de tweede hit over de Honeybee: de-nieuwe-honey-bee-fp. Precies de merken die je hier aangeraden worden. Wat doe ik anders dan jij![]()
Een FP kun je inderdaad buiten vliegen... Maar dan moet het wel windstil zijn. En dat heeft niet zozeer met het gewicht te maken als wel met het gegeven dat het een fixed pitch is. Een FP heli heeft altijd een positieve bladhoek. En die zal dus altijd naar boven willen. Ook als ie gevangen wordt door wind. Met een CP heli kun je dan een negatieve bladhoek geven, waardoor de heli, ondanks de wind, naar beneden gedrukt wordt. Bij een FP kun je dat alleen maar doen door het toerental te verlagen. En dat gaat weer ten koste van de stabiliteit......maar deze kan je wel buiten vliegen.