Beginnen DLG

hoi,

ik ben nu bezig met een projectje (electro vlieger)
als die mislukt of crasht heb ik weer ontvangertje en servo's.
dan kan ik misschien een DLG aanschaffen... :)
ZO het liefst:
1. Bijna helemaal voorgebouwt (geen electronica)
2.GEEN V staart
3.Betaalbaar
4.Kunnen kopen in belgie

Groeten

mr-02 zei:
1. Bijna helemaal voorgebouwt (geen electronica)
2.GEEN V staart
3.Betaalbaar
4.Kunnen kopen in belgie

1. Dat zijn de meeste modellen.
2. Een DLG met V-staart zul je niet vinden
3. Wat voor de 1 betaalbaar is voor de ander onbetaalbaar
4. Alle modellen kunnen verzonden worden naar België

Dit zijn wel erg korte antwoorden natuurlijk. Ik wil je graag verder helpen maar kan met bovenstaande eisen weinig. Blader eens door dit forum, kijk eens op F3k.nl naar filmpjes en modellen. Geef aan wat je wilt en wat je maximaal (zonder RC) uit wilt geven. Maak eventueel een keuze en vermeld dit alles eens. Dan kunnen we je verder helpen.

grt
Theo

zonder rc zeker onder de 100 euro !
en het liefst een beginner toestel, misschien ook dat je kan kopen in een modelbouw winkel (niet online dan)

Onder de 100 euro is het natuurlijk altijd mogelijk een micro (tot 1 meter spanwijdte) te bouwen.
De meeste m odellen ninnen deze klasse zijn redelijk makkelijk zelf te maken.
En ook zelf te repareren na een crash!

Success met de zoektocht.
Hopelijk crash je je nieuwe project niet te snel!
Maar wacht er ook niet te lang mee, anders duurt het weer zo lang voor je met DLG begint ;)

Erik

De alula is geen beginners kist, en daar ging dit draadje over.

Enne... in dat filmpje zie je écht Amerikaans DLG-en. Aan een helling!!
Tsja, dan kan ik ook erg hoog en lang DLG-en :wink:

Dit draadje ging over een bijna geheel voorgebouwde (ARF dus) DLG, geschikt voor beginners.
En daar zijn er niet zo veel van... :cry:

Leon

Wubbe zei:
Enne... in dat filmpje zie je écht Amerikaans DLG-en. Aan een helling!!
Tsja, dan kan ik ook erg hoog en lang DLG-en :wink:
whahahahahaha, IDD, das zie je erg vaak op dat soort filmpjes. "moet je kijken hoe hoog ik gooi!", ja. vol de hellingwind in ja... :roll: :lol:

Wubbe zei:
Dit draadje ging over een bijna geheel voorgebouwde (ARF dus) DLG, geschikt voor beginners.
En daar zijn er niet zo veel van... :cry:
Ben nog ideeën aan het genereren... Heb al wel een leuk ontwerpje in mijn hoofd zitten :)

Een micro is zeer goed te doen; het vliegt leuk, makkelijk en het is goed om dlg te leren zoals waarschijnlijk veel van de meer ervaren jongens wel weten. Het enige probleem in dit geval is dan dat je in de meeste gevallen nog wel zelf zou moeten gaan bouwen nu is dit wel aardig te doen vind ik persoonlijk. Ik vlieg nu zelf met een blaster(1.5 M) maar heb door het micro vliegen veel geleerd zolas termiek vliegen etc en worp techniet. persoonlijk zou ik als je er niet teveel geld aan uit wil geven in het begin met een micro beginnen.

grt,
Martijn

Back