Beginnen, geen vliegervaring

• Topicstarter Topicstarter Xearo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirk zei:
@Xearo,
Als je "gespot"wordt door een vlieger (zijn taak) zal hij uit hoofde van zijn professionaliteit onmiddelijk via de radio een AIRPROX melding maken (=vliegtuig te dicht in de buurt)... met de coördinaten waar (ongeveer op de meter nauwkeurig danzij leuke gadgets aan boord)..
.....

Die gasten zien nog niet als je met een 1:1 zwever voor ze hangt.

Harold zei:
Dirk zei:
@Xearo,
Als je "gespot"wordt door een vlieger (zijn taak) zal hij uit hoofde van zijn professionaliteit onmiddelijk via de radio een AIRPROX melding maken (=vliegtuig te dicht in de buurt)... met de coördinaten waar (ongeveer op de meter nauwkeurig danzij leuke gadgets aan boord)..
.....

Die gasten zien nog niet als je met een 1:1 zwever voor ze hangt.

Als je met 1000 km/uur een skyflex/1:1zwever/zeemeeuw ontmoet zie je door de sterren de coordinaten niet meer...

@Xearo,

is het nou zo moeilijk om te beloven dat je uit de buurt blijft van andere vliegers :x

als je nou es belooft dat je:

- minstens vijf kilometer uit de buurt blijft van vliegclubs
- uit de buurt blijft van (militaire) laagvlieggebieden
- dat je toestemming vraagt aan landeigenaars van weilanden waar je wil gaan vliegen
- en dat je je toch een keer de moeite neemt om langs een club te gaan om een klein beetje van de sfeer te proeven
- en dat je iets aanneemt van alle 'piloten' op dit forum, want je bent niet de enige vlieger in nederland

Ik snap best dat je geen tijd hebt om iedere week op het veld te staan en eer je dan je brevet hebt ben je ook een aantal jaar verder, maar probeer je iig een beetje aan te passen. Als je dit doet kun je er tenminste nog wat plezier aan beleven en wordt je niet de hele tijd afgezeken :wink:

Xearo,

Als je nu gewoon eens afziet van die hele vlieghobby?
Scheelt je pas echt veel tijd.
Ons trouwens ook + geen risico voor reguliere modelvliegers.

Dennis v. Banning zei:
als je nou es belooft dat je:

- minstens vijf kilometer uit de buurt blijft van vliegclubs
- uit de buurt blijft van (militaire) laagvlieggebieden
- dat je toestemming vraagt aan landeigenaars van weilanden waar je wil gaan vliegen
- en dat je je toch een keer de moeite neemt om langs een club te gaan om een klein beetje van de sfeer te proeven

Natuurlijk kan hij dat niet, dat kost TIJD.....
Ik stel voor dat hij Harrolds suggestie maar opvolgt...

en ik stel voor dat we kappen met deze onderhand zeeer onzinnige draad.

om nu een jongen met een enorme plank voor zijn hoofd die toch niks aanneemt dingen te willen laten beloven............ nee gaat toch niet lukken.

voor mij ook, harolds advies beter opvolgen, uiteindlijk gaat het dat toch worden als de skyflex ter aarde gestort is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back