Beginnen met drones / multicopter

Inderdaad hele goede keus om mee te beginnen. Ben zelf ooit begonnen met collective pitch 450 heli s en kan je zeggen dat dat je vooral veel geld kost als je nog geen stick gevoel hebt. Waren toen helaas nog niet zulke super dingetjes zoals de hubsan, waarmee je kan crashen wat je wilt, binnen mee kan vliegen en perfect stick gevoel mee kan opbouwen.

Overigens kan wifi natuurlijk perfect zijn voor streamen etc, hangt allemaal af van het gebruikte protocol, goede antennes etc. En natuurlijk ook van de drukte op de band.

Laatst bewerkt door een moderator:
Woordenschat m.b.t. Multicopters

Hoi iedereen, ik zou ook heel graag willen starten met multicopters maar graag had ik iemand die me de gebruikte woorden kan verduidelijken.
- naza-lite
- nazaMLite
- naza-M V2 Gps
- naza-m V2 Gps & FPV
-hexacopter Arf

Dit zijn woorden die ik tegenkom als ik kijk om een multicopter aan te kopen. Nu ik begrijp ook wel wat Gps is en hexacopter maar die achtervoegsels als Arf , FPV, en natuurlijk dan de volledige toelichting van Naza !

Wil iemand dit mij wat toelichten ?
Heel erg bedankt !!!!

Hoi iedereen, ik zou ook heel graag willen starten met multicopters maar graag had ik iemand die me de gebruikte woorden kan verduidelijken.

- naza-lite

- nazaMLite

- naza-M V2 Gps

- naza-m V2 Gps & FPV

-hexacopter Arf

Dit zijn woorden die ik tegenkom als ik kijk om een multicopter aan te kopen. Nu ik begrijp ook wel wat Gps is en hexacopter maar die achtervoegsels als Arf , FPV, en natuurlijk dan de volledige toelichting van Naza !

Wil iemand dit mij wat toelichten ?

Heel erg bedankt !!!!

ARF staat voor Almost Ready to Fly. Dit betekent doorgaans dat er nog een zender & ontvanger bij moet.

RTF staat voor Ready to Fly. Deze set is dus compleet en vliegklaar.

De verschillen tussen de Naza systemen vind je op www.dji.com

FPV staat voor First Person View. Dit betekent dat je het camerabeeld van je toestel op de grond als livebeeld kunt waarnemen.

Back