Hoi,
Mijn naam is Wilco, helemaal nieuw in het RC gebeuren.
Maar wel al helemaal gek op RC auto's, vliegtuigen en helikopters, quadcopters
Ondanks dit heb ik enkele jaren toch gekozen om een Aquarium in de kamer te zetten
maar door het zien van verschillende mensen in het park met bestuurbare auto's en quadcopters heb ik besloten dat ik ook een quad wil.
Om te beginnen met de hobby heb ik 350.- budget, dat is een makkelijke keuze de andere keuzes gaan natuurlijk moelijker worden want er is veel informatie veel keuze en nog meer combinaties mogelijk.
Ik ben opzoek naar een leuk vliegmachinetje die ook plaats heeft voor fpv
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
Ik heb het volgende lijstje samen gesteld door simpel weg verschillende fora's door te lezen
- FlySky FS-i6 2.4G 6CH AFHDS RC Transmitter With FS-iA6 Receiver
- 7.4V -11.1V 2S-3S RC Lipo Battery low voltage Alarm Indicator
- Lisam 210 Frame Kit Naze32 FC EMAX MT2204 2300KV Motor Simonk 12A ESC Gemfan 5030 Propeller Combo
- Matek Mini PDB Power Distribution Board With 12V Linear Voltage Regulator For FPV Multicopter
Ik heb nog geen lipo en oplader in gedachten.
Bedankt!
Zijn hier toevallig mensen uit de omgeving Medemblik, Hoorn?
Mijn naam is Wilco, helemaal nieuw in het RC gebeuren.
Maar wel al helemaal gek op RC auto's, vliegtuigen en helikopters, quadcopters
Ondanks dit heb ik enkele jaren toch gekozen om een Aquarium in de kamer te zetten

Om te beginnen met de hobby heb ik 350.- budget, dat is een makkelijke keuze de andere keuzes gaan natuurlijk moelijker worden want er is veel informatie veel keuze en nog meer combinaties mogelijk.
Ik ben opzoek naar een leuk vliegmachinetje die ook plaats heeft voor fpv
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
Ik heb het volgende lijstje samen gesteld door simpel weg verschillende fora's door te lezen
- FlySky FS-i6 2.4G 6CH AFHDS RC Transmitter With FS-iA6 Receiver
- 7.4V -11.1V 2S-3S RC Lipo Battery low voltage Alarm Indicator
- Lisam 210 Frame Kit Naze32 FC EMAX MT2204 2300KV Motor Simonk 12A ESC Gemfan 5030 Propeller Combo
- Matek Mini PDB Power Distribution Board With 12V Linear Voltage Regulator For FPV Multicopter
Ik heb nog geen lipo en oplader in gedachten.
Bedankt!
Zijn hier toevallig mensen uit de omgeving Medemblik, Hoorn?