Beginnen met Electro Helicopter hobby

Word een lastige keuze,
Onderdelen kds ?

Die zijn er al genoeg te krijgen, bij meerdere shops.
Zolang je 'm redelijk standaard houdt, zullen de kosten voor onderdelen meevallen...

Keuzes maken altijd moeilijk :)
Zekers, en het zal altijd afwachten zijn of je de juiste gemaakt hebt:D

Misschien nog even wachten tot de ervaring met de KDS van Snipes?
Weet niet hoeveel geduld je hebt, maar ik ga er de komende weken nog niet mee de lucht in:grin:
Ben nu eerst aan het vliegen(en crashen) met de 4#1!!!

Ik weet nu wel uit eigen ervaring dat als je het eenmaal leuk vindt, dat je er ook vol induikt. De collectie met randapparatuur wordt ook steeds groter:p(gereedschap, accu's, laders e.d.)...

Weet niet hoeveel geduld je hebt, maar ik ga er de komende weken nog niet mee de lucht in:grin:
Ben nu eerst aan het vliegen(en crashen) met de 4#1!!!

Ik weet nu wel uit eigen ervaring dat als je het eenmaal leuk vindt, dat je er ook vol induikt. De collectie met randapparatuur wordt ook steeds groter:p(gereedschap, accu's, laders e.d.)...

Randapparatuur en gereedschap heb ik al :)
Van me auto
(2x Robitronic Overloader en een hoooooop gereedschap)

De spanwijdte had ik gewoon van websites van modelbouwwinkels
(4rc bijv)

Christian

He mensen,

ik denk toch dat ik eerst voor de belt CP ga.
In combinatie met een E-sky 2.4Ghz zender van Ebay (prijs valt dan mee).

1b.jpg

Zodra ik mijn robitronic scalpel heb verkocht ga ik hem bestellen.
Hopelijk is tegen die tijd de modelvliegclub in Assen weer actief.
(Ze zijn druk bezig een veld te regelen)

Iedereen bedankt voor jullie tijd, jullie hebben mij een hoop geholpen.

Groet, Christian de Langh

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je in de king verdiept hebt. Anders moet je de king3 eens gaan bekijken. Trouwens je bent welkom in steenwijk om de king en de belt naast elkaar te zien vliegen. Ik heb ze beide. Benno

lol @ 1200 spanweidte, ze hebben als ik het zo uit me hoofd zeg allebei bladen van 325mm , dus waar haal jij die extra 500-600 mm vandaan?
mja veel plezier met je belt, alhoewel een kds toch net wat beter vliegt en de kwaliteit is ook beter

en tsja je kan dan ook zoals ik gedaan heb een goedkope maar heel goede spektrum dx6i uit engeland te halen(bijv bij fast lad voor 125 euro incAR6200 inc verzenden)

lol @ 1200 spanweidte, ze hebben als ik het zo uit me hoofd zeg allebei bladen van 325mm , dus waar haal jij die extra 500-600 mm vandaan?
mja veel plezier met je belt, alhoewel een kds toch net wat beter vliegt en de kwaliteit is ook beter

en tsja je kan dan ook zoals ik gedaan heb een goedkope maar heel goede spektrum dx6i uit engeland te halen(bijv bij fast lad voor 125 euro incAR6200 inc verzenden)

Heb het ergens gelezen,, weet zo alleen niet meer waar.
(spanwijdte) maar inderdaad het klopte voor geen meter.

Wat de belt en de kds betreft: ik moet een keuze maken.
En op dit moment denk ik dat de Belt CP voor mij de handigste keuze is.
En er zijn veel mensen die er ervaring mee hebben.

Ik weet niet of je in de king verdiept hebt. Anders moet je de king3 eens gaan bekijken. Trouwens je bent welkom in steenwijk om de king en de belt naast elkaar te zien vliegen. Ik heb ze beide. Benno

Wil toch een keer proberen om naar steenwijk te komen en het eens met echte ogen te zien... Misschien dat bouke wel evne mee wil
(kennis die ook gek is van modelbouw)

Wil toch een keer proberen om naar steenwijk te komen en het eens met echte ogen te zien... Misschien dat bouke wel evne mee wil
(kennis die ook gek is van modelbouw)
Je bent welkom..
Doe maar even een PBje voor wat phone gegevens..
Kun je misschien donderdag avond wel..
Kan ook nog een andere heli piloot hier in de buurt..
Het lijkt in iedergeval wat rustiger te worden met het weer..

Benno

Nou mensen ben nieuwschierig :D

Héél véél youtube filmpjes over de Belt CP gezien,
maar zaterdag ga ik hem in het echt eens even bekijken :D
[met dank aan plantjes (benno) ]

Hopelijk dusdanig overtuigd dat ik hem kan gaan bestellen.

Back