beginnen met helivliegen

hallo allemaal

ik wil beginnen met helivliegen:)
het liefst begin ik meteen cp, zodat ik gaan fp aan hoef te schaffen.
wie kan mijhelpen, wat zijn goeie heli's?
m'n budget is 200 euries (het liefst cp)

ike

dat hebben ze mij ten zeerste afgeraden

omdat je echt moet weten waar je mee bezig bent .....

mss is een flightsim iets voor jou ???

kan je verschillende heli's cp vliegen

ik heb al 4 jaar simulator, 2 jaar aerofly pro deluxe.
en laaste 2 jaar realflight g3 (inmiddeld g4.5)

elke dag vlieg ik ongeveer 3 kwartier op de sim (half uur a 3 kwartier)
met heli's kan ik alles eigleijk, hoveren, nose in, side in, enz...
vandaar dat ik graag naar cp wou, omdat ik dnek dat je gauw uitgekeken bentop een fp.
met cp vllieg ik perfect op sim, vandaar dat ik niet extra geld wou bestedenaan fp...

Als je echt zeer zeker van je zaak bent, ik ga je het niet afraden als je dat al weet en toch cp gaat.
De HoneyBee King v2 kost maar 150 euro, dus crashen is niet zo duur. (Honey-Bee-King II CP )
Anders zou ik toch een fp nemen, maar als je 4 jaar sim ervaring hebt kan ik je best begrijpen.
Echter moet je wel van te voren aanvaarden als je hem stuk vliegt.
Dit omdat je gewoon nog geen écht gevoel hebt met helicopters.

tsja, ik heb zelf een mx-12 dus ik heb hem het liefst barebone, wat ik ook al gezien had op rctechnics.

in eerste instantie dacht ik aan de belt cp. ikheb namelijk nog 2 2200 mah 3 cells lipo's liggen.

als je al zoveel spullen hebt, ga dan voor een Trex 450 S-GF,ff doorsparen maar dan heb je er jaren plezier van, en is niet zo gammel als een King, als ik zie wat je daar allemaal aan moet versleutelen voordat t een beetje redelijk vliegt....

Zo`n belt, of een King 2 vliegt best leuk, maar alleen met goede elektronika en BINNEN.

Als je buiten wil spelen, ga dan voor een 450 heli.

hmm, die gl450 is ook wel erg mooi! dat blauwe vind ik echt gaaf maar een t-rex 450se is me te duur
ik zoek wel een heli waarmee je heel makkelijk aan spare parts komt.
waar kan je aan spares komen van de t-rex en van de gl450?

een SE is ook helemaal niet noodzakelijk.... Of je pakt een Tyrann van Carson, is een 1/1 kopie van een trex 450, maar dan voorgemonteerd en met 3 digitale servo's erbij, voor net ff 200 euri's... (en alle onderdelen zijn uitwisselbaar)

De GL's zijn ook 450 klonen, maar we hebben wel gemerkt dat de kwaliteit van t alu wat te wensen overlaat...

oja? ik ben laatst nog vol hard inverted de grond in gegaan van 5 meter, alleen de asjes staartbuis en de canopy zijn gesneuveld(staartriem staartbladen en hoofdbladen ook), alu is nog heel, niet verbogen ofzo

welke versie?

aloha
welke versie moet je eigenlijk nemen van zowel T-rex 450 of Gulang 450?
want je kan door het bos de bomen niet meer zien...

Niet kwestie van alu en upgrades, maar wel vliegperformantie en balans.

groeten

t-rex vliegt over het algemeen volgens mij wel goed,
ligt eraan wat je mooier vind, goedkoop of niet, enz...
de t-rex 450 S is wel aanbevolen, maar je kan ook altijd voor de SE gaan (wel 400 euro)

okee, dus je hebt de gl450b voor 200 euro en dan heb je eigelijk een t-rex 450 se?
ik zit nog te denken, een gl kost me sowiezo nog te veel nu, en een belt cp kan ik zo wel kopen.
bij te koop was er ook nog een esky king II te koop, mischien is dat wat......

Back