Beginnend heli-vlieger

• Topicstarter Topicstarter Stanislas
  • Startdatum Startdatum
S

Stanislas

Guest
Hallo

Vorige week heb ik mij een Robbe Ornith+FX18 & een Kyosho Nexus+MC12 aangeschaft. Die 2de is tweedehands en reeds volledig afgesteld(buiten de zender die nog juist moet gezet worden)...

Ben op dit bezig om die Ornith+zender volledig af te stellen maar dit lukt me niet erg goed...heb wel alle nodige spullen om het doen, maar de uitleg in het Duits en zelfs het Nederlands is ook niet alles...zeker niet als het de eerste keer is dat je zoiets in elkaar steekt! Mijn enige ervaring is een autootje op nitro maar dat vind ik dan ook wel stukken makkelijker om af te stellen.. :wink:

Nu is mijn vraag aan de leden van dit board: kan er mij iemand helpen om dit alles in orde te zetten? Ik wil er gerust voor vergoeden. En in een clubje gaan zal niet echt mogelijk zijn daar ik de tijd ertoe niet heb....dus als iemand m'n heli+zender wil afstellen en me wat privé lessen wil geven, gelieve dit dan te laten weten via PB aub.
Ik ben van Waregem (België) maar wil me er desnoods wel enkele km's voor verplaatsen.

Alvast vriendelijk bedankt!

Mathieu

Mathieu, of iemand je nu helpt bij een club of als privépersoon, het zal je ongeveer even veel tijd kosten. En op een club leer je in kortere tijd veel meer, met name de achtergronden en het afstellen.

Back