beginner auto op brandstof

• Topicstarter Topicstarter black
  • Startdatum Startdatum
B

black

Guest
wie kan mijn een tip geven welke een goede beginners auto op brandstof is
ook een goede zender voor erbij
dan nog een vraagje wat gaat dit kosten dus volledig startklaar
bedankt op voorhand
groetjes faster jozef
belgie

Ik heb een HPI 1/8 Super Nitro Porsche 911 Turbo (4wd) met volop reserve onderdelen Volledig startklaar met alles erop en eraan. Diverse tuningdelen, zoals 2-versnellingsbak, resonantie-uitlaat, K&N luchtfilter, set extra velgen met zachte "belted" banden, grote koelkop, failsafe, 2,5 liter brandstof en reservekap nieuw in de verpakking. Zender Hitec stuurwielzender 40Mhz
Nieuwprijs ruim boven de € 1000

Mag voor € 200 weg wegens overstap naar 1/5.

Leuke beginnerset voor weinig geld, kun je nog eens wat kapot rijden zonder dat het al te duur wordt.

bedankt voor de snelle respons
ga eens kijken op internet voor foto van de merken
als ik het begrijp kost een auto zo 350 euro zonder zender en startbatterij enz
klopt dit

black zei:
bedankt voor de snelle respons
ga eens kijken op internet voor foto van de merken
als ik het begrijp kost een auto zo 350 euro zonder zender en startbatterij enz
klopt dit
Ik zou voor het aanbod van RPI gaan :) Als ik het geld had gehad had ik hem zeker gekocht :d

heb hem een berichtje gestuurd van waar hij is
alvast bedankt voor jullie snelle respons
ga zeker eerst eens wachten op het aanbod van die auto
bedankt he gasten

Sphereman, ik heb voor de auto, zonder reservedelen € 469 betaald en voor de zender nog eens € 99. Daarnaast nog tal van extra's. Voor een prijs van ook maar enigszins in de buurt van jouw € 350 inclusief zender heb ik hem nog nergens gezien.
Bovendien kosten alleen de uitlaat, versnellingsbak en koelkop al meer dan mijn vraagprijs.

Ik zet hem ook nog op het aangeboden gedeelte van dit forum met foto.

Sorry maar ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.
hij broeg nog eens een bevestiging maar zijn bevestiging was fout want ik bedoelde dat je voor 350€ klaar zou kunnen zijn

een protech 259€ een zender 60€ reken het uit en je rijd dan nog de starters kit 30€ zit je op 350€

dat is wat ik zeg.

een hpi rs4 nitro3 RTR vind je ook wel voor 350€ en dan zit er ook een zender bij.

maar ik zou zeker voor jouw aanbieding gaan.

ik moet eerlijk zeggen ik wou hem van je kopen maar ik ben bezig voor een serpent 705 en die staat toch boven aan.

black koop dat ding en je zal er geen seconden spijt van krijgen want het is echt goed koop.

sorry en no hard feelings

Sorry Sphereman, maar ik had je inderdaad verkeerd begrepen.

En sowieso geen hard feelings, want hier is een forum juist voor, dat je je eigen mening kunt verkondigen. :wink:

Hey,
Ik ben zelf ook net begonnen met RC brandstof en heb gekozen voor de Mugen Seiki MSX3.
Mijn bevindingen tot op heden zijn zeer positief.
De auto start altijd makkelijk, rijdt als de nete en is makkelijk schoon te maken.
Een ander groot voordeel van de msx is de cardan-as. Hierdoor draaien de tandwielen in de auto uit elkaar en niet zoals bij auto met aandrijfbanden in elkaar waardoor (als je op een parkeerplaats rijdt) je een grote kans op slijtage hebt.

Ik zelf heb 400 euro betaald voor een complete set (incl. brandstof, oplaadbare batterijen etc. etc.)

Ik hoop dat je hiermee iets kan.

Mark

k had een actie van conrad

een carson voor 129 euro
zender voor 99 euro
en groeiplug driver 22 euro
en een paar bougies 3 euro

jah en dan je benzine

totaal ongeveer een 280 euro met benzine en al er bij

jah dan nog wat batterijen maar dat is maar een kleinigheid

Bougies = volgens mij het franse woord voor kaars

En wordt aldus gebruikt voor ontstekingsbronnen. Taalkundig is er volgens mij niks mis met de term bougie voor een gloeiplug.

Praktisch gezien is het wel handiger voor het onderscheid tussen de twee varianten, maar in het kader van dit onderwerp vult het volgens mij weinig aan om iemand hierop aan te vallen.

Dus zoals je eigen lijfspreuk luidt: wees tevreden... :wink:

oke bedankt jongens voor de uitleg
ga volgende week de auto halen die hij verkoopt
dus bij deze topic toe

alvast bedankt voor jullie snelle respons
en ja voor dat geld kun je niet kopen wat je er allemaal bij krijgt
joske

@ RPI, wat een enorm onzinargument!

Punt 1: Wat bougie in het Frans, voor mijn part in het Swahili betekent is natuurlijk niet relevant, waar het om gaat is dat er een verschil is tussen een bougie (gebruikt bij benzinemotoren, zoals je weet) en gloeipluggen (gebruikt bij onze nitromotoren, zoals je weet). Om nu verwarring te voorkomen heeft de samenleving besloten twee verschillende woorden voor deze twee verschillende begrippen in het leven te roepen, die weliswaar (sterk) op elkaar lijken, maar toch verschillen in werking, kosten en principe.

Punt 2: Ik val niemand aan. Als je goed gekeken had, had je gezien dat ik een :wink: in heb gevoegd, waarmee men doorgaans aangeeft de bovenstaande tekst met een knipoog te bedoelen, dat noemen we ook wel ironie..

Punt 3: Mijn lijfspreuk is mijn lijfspreuk, maar ik ben blij dat jij daar je eigen invulling aan wilt geven. Schrijf jouw betekenis echter liever niet op mijn conto, waarvoor bij voorbaat dank. :wink:

@Tim, als je je aangevallen voelde, dit was absoluut niet de bedoeling, ik zei het juist ter verheldering, niets ten nadele van jou, je had juist een nuttige bijdrage, hetgeen niet gezegd kan worden van deze en bovenstaande post, waarvan acte.

De RTR hpi rs4 nitro 3 is in de aanbieding bij speedlane. 352 euro geheel compleet

en zoals ik al eerder zei : de mugen zit ook in deze prijs klasse en zit ook nog een tas bij voor als je dat belangrijk vind.
De mugen msx staat bekend als een hele fijne beginners auto.

Back