Beginner elektro auto.

hallo RC-fanaten,

ik ben nog helemaal nieuw in het rc gebeuren en hoop hiermee wat informatie te vinden om een goede start te maken.

ik ben op zoek naar een elektro onroad auto waarmee ik ook kan driften. nu heb ik al verschillende dingen opgezocht maar kan niet echt iets vinden. nu heb ik op conrad het volgende gezien:

1:10 elektro BMW 320SI WTCC 4WD R2R

het is van tamiya met een TT-01 chasis

zou ik hiermee met een paar PE-banden(sorry als ik het verkeerd zeg) eventueel ook al mee kunnen driften.

en kan ik eventeul op een makkelijke manier er andere body`s opzetten?

mvg Hendrik

p.s mijn budget ligt ongeveer rond de 150 euro.

Mod edit:

Heb je iets te koop, dan in het TE KOOP GEDEELTE!
Of desnoods per pb, maar niet OPENLIJK in het topic van de TS!
Danku

Emil

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij zoekt een onroad en dan kom jij met een offroad auto omdat je die zelf verkoopt, niet echt gepast imho!

HPI heeft volgens mij ook een mooie auto hiervoor, kun je ombouwen van race naar driftauto (en andersom)

Even uit mijn hoofd is het de sprint.

Als je toch een tt-01 wil om te driften, kijk dan ook eens naar een tt-01D
Is dezelfde wagen met een paar kleine upgrades die het driften makkelijker zouden moeten maken :0

Maar eigenlijk kun je met elke 4wd electro driften, PE eronder evt diff locken en gaan met die banaan :)

Voor standaard electro toerwagens (en daar valt een TT01 zeer zeker onder) kun je gewoon onderling alle kappen swappen.
kiojk maar eens op body's bij bv PK racing

ze hebben ook nog de E10-drift die valt wel binnen je budget en die kan je ook zelf ombouwen naar tourwagen als je het driften zat bent

Back