T
Timmerman
Guest
Hoi iedereen,
ik ben tim, ben 14 en ben hier nieuw op het forum.
Ik doe al enkele jaren aan RC modelvliegen en vind het een hele leuke hobby.
Sinds een half jaar ben ik ook met helicopters begonnen.
Als heli heb ik een Spirit Eolo waarmee ik toch al redelijk goed kan hoveren, nu probeerde ik onlangs wat rond te vliegen, maar toen liep het mis, het was eigenlijk een rustige, zachte krash'van maar een meter hoogte maar toch heel wat schade. Toen we nieuw onderdelen gingen bestellen zij de uitbater zelfs dat het uitzonderlijk veel stukken waren.
Nu is het dus wachten tot de onderdelen aankomen en binnenkort word het weer her- en afstellen. :?
Nu zag ik onlangs een klein helikoptertje vliegen, en dit is wel handig aangezien je dan gewoon thuis kan vliegen of in je tuin.
Ik heb al een picollo V2, maar dit ding deed het bij mij echt niet goed.
en staat nu ergens in een hoek van het huis
.
Nu ben ik dus opzoek naar een kleine, goedkope heli. Goedkoop, aangezien ik juist al veel geld uitgegeven heb aan de hobby en aangezien ik nog maar 14 ben en het dus moet stellen met gespaard geld van verjaardagen enzo.
Nu kwam ik op een site waar ik een heli zag staan voor 40 dollar (31€)
met zender en al bij.
zie site :
http://www.raidentech.com/aldoblhe3rcm.html
Dit lijkt mij wel erg goedkoop, alhoewel het wel goed lijkt te vliegen op het filmpje. Wat zijn jullie meningen over deze heli ?
Valt het aan te raden ?
vriendelijke groeten,
Tim
ik ben tim, ben 14 en ben hier nieuw op het forum.
Ik doe al enkele jaren aan RC modelvliegen en vind het een hele leuke hobby.
Sinds een half jaar ben ik ook met helicopters begonnen.
Als heli heb ik een Spirit Eolo waarmee ik toch al redelijk goed kan hoveren, nu probeerde ik onlangs wat rond te vliegen, maar toen liep het mis, het was eigenlijk een rustige, zachte krash'van maar een meter hoogte maar toch heel wat schade. Toen we nieuw onderdelen gingen bestellen zij de uitbater zelfs dat het uitzonderlijk veel stukken waren.
Nu is het dus wachten tot de onderdelen aankomen en binnenkort word het weer her- en afstellen. :?
Nu zag ik onlangs een klein helikoptertje vliegen, en dit is wel handig aangezien je dan gewoon thuis kan vliegen of in je tuin.
Ik heb al een picollo V2, maar dit ding deed het bij mij echt niet goed.
en staat nu ergens in een hoek van het huis

Nu ben ik dus opzoek naar een kleine, goedkope heli. Goedkoop, aangezien ik juist al veel geld uitgegeven heb aan de hobby en aangezien ik nog maar 14 ben en het dus moet stellen met gespaard geld van verjaardagen enzo.
Nu kwam ik op een site waar ik een heli zag staan voor 40 dollar (31€)
met zender en al bij.
zie site :
http://www.raidentech.com/aldoblhe3rcm.html
Dit lijkt mij wel erg goedkoop, alhoewel het wel goed lijkt te vliegen op het filmpje. Wat zijn jullie meningen over deze heli ?
Valt het aan te raden ?
vriendelijke groeten,
Tim