Beginner Quadcopter

De F450 is een prima machine om mee te starten, makkelijk te bouwen en te repareren.
De 330 is wat bewegelijker... En je ziet hem minder goed door de omvang

Thanks .. ja het bouwen opzich zal wel allemaal geen probleem zijn , soldeerbout en tin ligt al klaar voor gebruik, tis de feeling, nu gaat het best al redelijk met de 125 ma om een cirkel te draaien mm nog moeilijk.

Zo nu alleen nog een zender en ontvanger kopen ... ma wat zijn die duur zeg.

Kwas al hier in de tekoop hoek aan het zoeken maar misschien ziet iemand dit bericht en heeft een leuke goede zender voor mij voor een leuk prijsje.

Liefs omgeving Zlimburg

Zo nu alleen nog een zender en ontvanger kopen ... ma wat zijn die duur zeg.

Kwas al hier in de tekoop hoek aan het zoeken maar misschien ziet iemand dit bericht en heeft een leuke goede zender voor mij voor een leuk prijsje.

Liefs omgeving Zlimburg

Zelf gebruik ik de Turnigy 9X van hobbyking, goede zender en ontvanger en ruim voldoende mogelijkheden voor evt uitbreidingen in de toekomst. Zeker voor de mogelijkheden valt de prijs mee.

Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware)

Deze link is mode 2 wat denk ik de meeste mensen gebruiken, maar als je wil is er ook een mode 1 versie. Het verschil? zie link.

[media=youtube]O_uKWveeG1E[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier met de 125 mode 2 dus neem ik ook mode2 , de turnigy 9x had ik ook al op het nog maar is nog in backorder in het EU warehouse. Haast heeft het ook niet aangezien het toch nog slecht weer is.

Oja vergeten te zeggen ik heb voor nu even de sk450 van Turnigy gekocht ( is ook vandaag binnen gekomen yeahaaa)

De rest komt van de zomer hihihihi misschien een miskoop ivm ik veel slechte reviews had gelezen ma ik hou wel van een uitdaging. Moet wel al zeggen dat ik het frame ervan niet slecht vindt.

Ik heb idd al het verslag over jou f450 doorgenomen, in ieder geval bedankt Psygho:p

Ik ben ook begonnen met een SK450, niets mis mee. Ik zou alleen nog het power distribution board erbij bestellen als je dat nog niet gedaan hebt.
En bestel ook alvast maar een paar extra armen :)

Ja vond het al vreemd dat hier geen power board opzat maar op rcgroups forums las ik ergens dat het niet nodig is dat als je het goed doet gewoon direct kunt aansluiten.

Ik ben toch nog aan het wachten op de zender en ga er ook pas van de zomer mee vliegen tot die tijd oefen ik nog met de 125 en heb ik ruim de tijd om me idd wat extra materiaal te kopen.

Back