beginner voor camera

• Topicstarter Topicstarter PietVerschuren
  • Startdatum Startdatum
P

PietVerschuren

Guest
Hallo,

Ik ben Piet, 20 jaar, en wil graag beginnen met model vliegen, en ben van plan zo gauw ik het een beetje onder de knie heb met een camera te gaan werken, en dus wil ik ook een helicopter die dat aankan(misschien kunnen ze dat wel allemaal, misschien ook niet, ik kan nergens vinden wat die verschillende modellen nu werkelijk kunnen dragen, en welke modellen geschikt zijn voor de bevestiging, ik heb verschillende gezien waar de camera aan de staart zit, maar mijn lijkt het mooiste aan de voorkant. Ik heb totaal geen ervaring, heb me wel gedocumenteerd, maar het is toch lastig.
Ik ben dus op zoek naar een beginners helicopter, die in staat is om een camera te dragen, het hoeft niet echt professioneel te worden, maar gewoon een net beeld voor een amateur.
En wie heeft hier ervaring mee? ik zie in het aanbod vooral filmcamera's met het model van een compact fotocamera, maar mij lijkt een klassiek buisvormig model eigenlijk veel logischer. Worden er speciaal cameras gemaakt voor modelvliegen, die dus klein zijn, tegen een stootje kunnen etc.

Bedankt voor de hulp,

Piet.

Camera op een heli?

Hoi Piet.
Ik ben zelf ook net begonnen met de inbouw van een mini camera.
Dat is de Mini DV geworden, zij zegen zelf dat het de World smallest voice recorder is. Ik heb even gekeken wat voor beeld het geeft, en dat is best goed voor dat kleine ding.
De kosten zijn nog geen € 25 via Ebay, hier komt dan nog een klein kaartje(micro SD) bij van € 15. Dan ben je klaar voor € 40.
Dat is nog eens een leuke prijs om te beginnen... Toch, en dat met div spullen er bij om de camera op div manieren te kunnen gebruiken.
Kijk maar even rond op het WWW, en zoek naar Mini DV.

Oke.
veel pleizier met de hobby, voor info van wat je nodig heb om te vliegen kijk dan even op link van onze club, hier onderaan.

Groet Wil

Laatst bewerkt:
Welkom Piet boven me (reply) is een prima cameraatje,
ik heb u'm zelf ook kost inderdaad geen drol en heeft voor de prijs prima beeld kwaliteit en geluid kwaliteit ,

en er zit verschillende bevestiging materiaal bij waaronder een die perfect voor heli's is, ook de opname tijd is meer dan lang genoeg.. voor een vlucht..

Je heb ze ook die worden bestuurd met een servo dat zijn de groteren camera's vaak hangen die onder mulicopters ook onder een trex700 gezien,
maar daar ben ik zelf niet in thuis, succes verder met de hobby :)

groeten Ray....

Ontzettend bedankt voor deze tips, ik had besloten om het budget beperkt te houden om te beginnen, maar dat gaat zo zeker lukken, ik ga het even goed uitzoeken hoe en wat, en dan gaan jullie zeker nog van me horen.

Groet,

Piet.

Back