Beginner vragen (mjx f49)

Nu snap ik waar die deuk vandaan kwam :). Past precies bij mijn schade zoals je hierboven beschrijft. Denk kijk eens even.

Bij mij is de staart niet meer 100% recht hierdoor, moet nog eens een nieuwe halen. De flybar is ook constant scheef maar dat ding land meer op de zij dan op de onderkant. Mogelijk ook door die schade :d

Aanrader: Koop geen camera voor deze heli. Als deze ingestoken is komt de heli nauwelijks nog de lucht in. Gebruikt erg veel van je lipo.

Een paar weken terug een paar pakketjes uit china ontvangen.
De onderdelen had ik al vrij snel gemonteerd maar de tijd of het weer zat steeds niet mee.
Vandaag even leuk kunnen vliegen met een klein beetje wind. Ik heb ook de camera even aan gehad en ja ik ben nog steeds aan het oefenen om een beetje rustig te kunnen vliegen.

Hier het filmpje:

Nu snap ik waar die deuk vandaan kwam :). Past precies bij mijn schade zoals je hierboven beschrijft. Denk kijk eens even.

Bij mij is de staart niet meer 100% recht hierdoor, moet nog eens een nieuwe halen. De flybar is ook constant scheef maar dat ding land meer op de zij dan op de onderkant. Mogelijk ook door die schade :d

Aanrader: Koop geen camera voor deze heli. Als deze ingestoken is komt de heli nauwelijks nog de lucht in. Gebruikt erg veel van je lipo.
Ik heb er ook een camera onder de HD camera set C4004. Het neemt meer stroom maar toch kom ik wel erg hoog vind ik.

Groeten Hielke.

Back