Beginner: welke van deze merken is te vergelijken met een tymina tt-01

Gelukkig lezen de meeste mensen er wel overheen. Mij was het ook nog niet opgevallen dat het verkeerd stond (miss is dat wel omdat ik het ook nooit goed schrijf de eerste keer:P )
Dat is ook eigenlijk wel grappig, iedereen ziet ook TT-01 en weet dan dat het om een Tamiya gaat en lezen dan over het fout geschreven woord heen, best geinig:-D

ik denk dat ik dan iets fout heb gezegd.. ik bedoel eigenlijk de gene die ik al had oeps.. das naar mijn idee een revo..? of wat is dat dan de gene die ik heb? boss 302 chassis is toch revo? mini wellis waar?

Hoi ik zie dan Waaaghnl ook wel weer zin heeft om wat te gaan rijden bij Groenen

ik ga dan wel mee met mijn TT-01 brushless

gr Gijs

is de gewoonen Tamiya TT-01 maar dan met andere regelaar en motor :$ beetje tesnel voor het autotje maar leuk

idd en dan pak ik jou Fluxx hahhaha das een monster ( vandaar mamba MONSTER )

haha.. ik heb nu de standaard baterijen aan elkaar gekoppeld middels een seriele kabel.. whaah gaat gewoon te snel:P PS ik heb nou de velineon 308 waar moet ik op letten als ik ( in de toekomst een snellere motor wil) mamba ind zien staan maar geen idee ofdat nu sneller is dan de mijne;)

Back