Beginner zoekt aankooptips voor de Tamiya Unimog

• Topicstarter Topicstarter Henri_
  • Startdatum Startdatum
H

Henri_

Guest
Via onze vriend Google ben ik op deze site terechtgekomen. Ik zal mij even kort voorstellen: ik ben Henri, woon in de Hoeksche Waard, leeftijd 40+ en helemaal auto gek. Vroeger veel plastic kits gebouwd (van auto's natuurlijk), nu door een hele drukke hobby, het verkopen van modelauto's, is het bouwen naar nul gezakt.
Daarnaast heb ik voor veel 1:1 auto's een groot zwak, en dan met name de Unimog. Nou zag ik pas foto's van de Tamiya Unimog en die heeft zo'n giga groot 'DIE MOET IK HEBBEN' aantrekkingskracht...

Het probleem is dat ik geen ervaring heb met winkels die dit spul verkopen en het liefst via internet koop ivm het gemak. En ik heb geen enkele ervaring met dergelijke kits en welke toebehoren erbij komen. Helaas (gemiste kans!!) geven online winkels ook niet die informatie die ik zoek.

Vandaar mijn vraag op dit forum. Als ik deze kit koop, wat heb ik dan nog meer nodig?
En welke opties zijn er beschikbaar voor deze Mog? Verlichting heb ik al gezien, nog meer dingen?

unimog06.jpg

Thanks! Deze beide verslagen vond ik al via Google! Die zijn zeer aanstekelijk om te lezen! Maar als 'leek' zijn vooral de extra's een beetje abracadabra.

Ik heb de kits gevonden bij Quartel en 2BrothersRC. Maar bij beide sites geen suggesties voor zenders en wat al niet meer.

Gisteren heb ik de kit besteld in Hong Kong, samen met een zender en een ESC. Geld overgemaakt via Paypal en nu is het grote wachten begonnen...

De info die ik nodig had heb ik van Ronald gehad en van de behulpzame verkoper in HK.

Back