beginner

Nou nou, apart :-)
Het zijn toestellen die zich lenen tot het vliegen van kunstvlucht figuren op een gracieuze manier.
Zo'n toestellen hebben feen specifieke vorm en hebben veel vermogen.
Niet iets voor beginners maar met zo'n toestel is het wel heel leuk vliegen.

Ik zit nog steeds te wachten op de simulator. Ik heb hem vorige week woensdag besteld maat er stond bij dat het , 2 weken duurde want hij was niet leverbaar. Nu staat er als 3 of 4 dagen dat hij leverbaar is .

Het is wel een leuke simulator. Ik heb ook al heeeeel veel filmpjes ervan gezien en ik heb een simulator op mijn telefoon. En daar leer ik ook veel van het is de absolute simulator planes voor android.

Op je android telefoon of tablet krijg je bij lange na niet het juiste stickgevoel, je moet een zender met de sticks in je handen hebben, dan weet je wel wat die doet.

Nu blijkt het dus dat mijn simulator pas na 20 januari komt dus dat kan ook in februari zijn. Ik zou hem vandaag krijgen eigelijk ongeveer.

Eergisteren kreeg mijn moeder een email dat hij na 20 januari zou komen ongeveer. Gisteren krijgt ze een email dat ik hem niet meer krijg want hij is niet meer te krijgen. Het is de realflight simulator basic mode1 en mode 2 is wel te krijgen. Ik heb hem in duitsland gevonden van de duitse conrad alleen die levert hem alleen aan duitsland en niet aan nederland.

Back