beginner

• Topicstarter Topicstarter the racing poedel !!!!
  • Startdatum Startdatum
T

the racing poedel !!!!

Guest
hoi,

ik ben daniel (aka poedel),14 en ik wil beginnen met rc modelbouw.
ik heb al een wagen gevonden die ik wil bouwen een tamiya nismo coppermix silvia.
nu zoek ik een goedkope batterij,oplader,2 kanaal zender (geen pistoolzender) en het liefst zo goedkoop mogelijk
nu heb ik al eens berekend hoeveel het ongeveer gaat kosten namelijk :
246.99.
ik hoop dat het goedkoper kan en ik weet ook niet waar ik alles ga bestellen want er is geen modelbouwwinkel in de buurt.
ik wil het dus vaneen website kopen,enige tips ?

alreeds bedankt

bij pitstop-shop.nl kun je zeker terrecht voor je batterij ,lader,zender

ja maar ja hoe groter de doos is hoe interessanter het voor ze word, en als ze het controlleren ben je hetzelfde geld kwijt

goedkoop kopen

kijk toch op marktplaats voor dit soort dingen,of goed kijken op koninginnedag,
mvg markioo

goedkoop kopen

dan kan je ook bij conrad electronics kijken,
een startset van 60 euries,best nr;224278-92,
bestaat uit een 2 kanaals zender,ontvanger 40 mhz,schakelaar,accu 1500mah,batterijen voor de zender,2xservo,acculader,
en als het goed is geen verzendkosten boven 50 euries,
totaal iets anders dan 250 euries............toch?????
en het is nieuw en garantie,hoef je niet op marktplaats te kijken,
wat ik eerder voorstelde,want dan weet je ook niet altijd wat je koopt,
mvg markioo

hoi,

en het liefst zo goedkoop mogelijk

ik hoop dat het goedkoper kan en ik weet ook niet waar ik alles ga bestellen want er is geen modelbouwwinkel in de buurt.
ik wil het dus vaneen website kopen,enige tips ?

alreeds bedankt

In deze hobby gaat dat eerste wat je zegt niet echt op. Tuurlijk je hebt goedkopere en duurdere auto's, maar als je alles zo goedkoop mogelijk wil hebben en van het internet kan je ook wellicht met bende komen te zitten.

De bekende Modelbouwshops zoals PK, MUCO, 2brothers doen ook aan online bestellingen. Als er dan wat is kan je gewoon langsgaan voor problemen met starten ofzo en altijd bellen. BIj conrad (goede zaak) bijvoorbeeld is dat toch wat moeilijker.

ik zou als ik jou was idd kijken voor 2e hands electronica, dan ben je voordeliger uit en heb je ook nog beter spul.

Dit snap ik niet? Hoezo zou dat beter zijn?

In deze hobby gaat dat eerste wat je zegt niet echt op. Tuurlijk je hebt goedkopere en duurdere auto's, maar als je alles zo goedkoop mogelijk wil hebben en van het internet kan je ook wellicht met bende komen te zitten.

De bekende Modelbouwshops zoals PK, MUCO, 2brothers doen ook aan online bestellingen. Als er dan wat is kan je gewoon langsgaan voor problemen met starten ofzo en altijd bellen. BIj conrad (goede zaak) bijvoorbeeld is dat toch wat moeilijker.

Dit snap ik niet? Hoezo zou dat beter zijn?

ik bedoel dat je voor minder geld vaak betere electronica kunt kopen voorbeeld : mp novak regelaar 40 eu op internet nieuwe budget regelaar 50 eu..

Back