Beginners EDF jet

Ik heb de amx ook...
Zie mijn topic in het edf-gedeelte..

Ik gok op ongeveer 100km/u op max snelheid..
Dat is echt snel zat!
En zeer langzaam vliegen en zelfs zweven is goed te doen met de AMX..:D

Gaan die dingen zo hard?
Is dat op de meegeleverde batterij (1300mAh 3S)?
Ik zal kijken of ik die ook aan m'n lijstje kan toevoegen.
Ik ga gewoon zoveel mogelijk van die dingen op m'n verlanglijstje zetten.
En dan mag 'de Sint' kiezen.

Tja, het lijkt erop dat het belangrijkste criterium de snelheid is... spijtig dat andere eigenschappen en specifieke karakteristieken van diverse vliegtuigen (in dit geval EDF jets) niet worden meegenomen in de overwegingen van “de Sint”, zeker als je het hebt over de beginnerfacetten waaraan het model dient te voldoen.

Doet mij een beetje denken aan jonge gasten die nét hun rijbewijs hebben gehaald en meteen denken dat ze (liefst zo hard mogelijk) goed kunnen rijden, totdat ze een keer de controle verliezen met alle gevolgen van dien.

Tja, het lijkt erop dat het belangrijkste criterium de snelheid is... spijtig dat andere eigenschappen en specifieke karakteristieken van diverse vliegtuigen (in dit geval EDF jets) niet worden meegenomen in de overwegingen van “de Sint”, zeker als je het hebt over de beginnerfacetten waaraan het model dient te voldoen.

Doet mij een beetje denken aan jonge gasten die nét hun rijbewijs hebben gehaald en meteen denken dat ze (liefst zo hard mogelijk) goed kunnen rijden, totdat ze een keer de controle verliezen met alle gevolgen van dien.

AMEN!!! :worship:

Ik kan zeggen dat de AMX een prima beginners EDF is..
Ik heb mezelf in 2 maanden leren vliegen.
Ben begonnen met een wing dragon... begon snel te vervelen..
Toen een prachtige art tech mustang p51-d (die ik nog steeds met plezier vlieg..)

En nu begonnen met de AMX... vliegt zeer gemakkelijk.. en heeft eigenlijk alles wat ik wilde.. snelheid... zweven.. en zeer makkelijk starten en landen..

Back