Hmm, en waar gaan jullie les nemen??
Ik wil niet negatief zijn maar gezien jullie leeftijd zal het budget wel beperkt zijn..
Ik hoor normaal over lesuren van 40 tot 80 euro..
Het zou jammer zijn als jullie 500 euro verder zijn en wel kunnen vliegen maar geen heli kunnen betalen..
Mijn advies is dan ook meer iets van
"Zoek hulp in je nabijheid".
Leer van een andere heli piloot..
Kijk wat hij heeft en misschien kan hij je adviseren in een aanschaf.
IK heb ondertussen een paar jeugdige piloten op weg geholpen en merk toch wel het beperkte budget als een behoorlijke rem op de snelle leercurve..
Bedenk goed dat RC-heli vliegen de top van RC modelbesturing is en met die top bedoel ik niet alleen de moeilijkheidsgraad.
Een Vliegtuig setje kost vaak de helft en gaat 3x langer mee...
Heli vliegen is nu eenmaal een wet van de langste adem en de dikste portemonnee..
Benno
Ik wil niet negatief zijn maar gezien jullie leeftijd zal het budget wel beperkt zijn..
Ik hoor normaal over lesuren van 40 tot 80 euro..
Het zou jammer zijn als jullie 500 euro verder zijn en wel kunnen vliegen maar geen heli kunnen betalen..
Mijn advies is dan ook meer iets van
"Zoek hulp in je nabijheid".
Leer van een andere heli piloot..
Kijk wat hij heeft en misschien kan hij je adviseren in een aanschaf.
IK heb ondertussen een paar jeugdige piloten op weg geholpen en merk toch wel het beperkte budget als een behoorlijke rem op de snelle leercurve..
Bedenk goed dat RC-heli vliegen de top van RC modelbesturing is en met die top bedoel ik niet alleen de moeilijkheidsgraad.
Een Vliegtuig setje kost vaak de helft en gaat 3x langer mee...
Heli vliegen is nu eenmaal een wet van de langste adem en de dikste portemonnee..
Benno