beginners heli

ik wil voor de fun een beginners heli, wat vinden jullie van de
walkera Ufly? ik heb niet veel eisen maar hij moet goed kunnen vliegen
ik heb namelijk wel eens een heli van praxis gekocht en dat was echht niks.

mvg,

mike

kijk eens bij het andere draadje "beginners heli" je kunt ook bij het draadje "wat is een goede coax heli" of "walkera V120D01" kijken. in deze draadjes staan veel verschillende beginners heli's beschreven.
succes en veel vliegplezier
gr Arno

ik wil voor de fun een beginners heli, wat vinden jullie van de
walkera Ufly? ik heb niet veel eisen maar hij moet goed kunnen vliegen
ik heb namelijk wel eens een heli van praxis gekocht en dat was echht niks.

mvg,

mike

Er zijn hier al diverse topics over. Hoofdvraag is meestal, wat wil je, een rondje door de huiskamer en bij windstil weer naar buiten. Of een wat grotere heli die meer geschikt is voor een beetje wind? En wat is je vliegervaring?

vlieg ervaring niks. wat ik wil is buit windstil huis... etc..

Wil je binnen vliegen met nul ervaring, dan is een micro coax iets voor je. Je zou kunnen beginnen met een Solo coax, en dan later een Solo Pro BnF (dus de losse heli want zender heb je al). Met een coax kun je ook buiten, maar met het minste zuchtje wind ben je nergens meer. Met de Solo Pro, een single rotor Fixed Pitch kun je buiten iets beter uit de voeten.

Er zijn ook andere merken die een vergelijkbaar product hebben, maar Nine Eagles is goedkoper, en vaak net zo goed. En aangezien het je voor de fun is, neem ik niet aan dat je een onbeperkt budget hebt.

Wil je binnen vliegen met nul ervaring, dan is een micro coax iets voor je. Je zou kunnen beginnen met een Solo coax, en dan later een Solo Pro BnF (dus de losse heli want zender heb je al). Met een coax kun je ook buiten, maar met het minste zuchtje wind ben je nergens meer. Met de Solo Pro, een single rotor Fixed Pitch kun je buiten iets beter uit de voeten.

Er zijn ook andere merken die een vergelijkbaar product hebben, maar Nine Eagles is goedkoper, en vaak net zo goed. En aangezien het je voor de fun is, neem ik niet aan dat je een onbeperkt budget hebt.

okey ik heb wel wat ervaring je weet wel zon intertoys coaxiaal helicoptertje
die is zo simpel te vliegen. ik heb geen budget maar ik ga mijn buggy ruilen tegen die walkera Ufly is dat goed??

okey ik heb wel wat ervaring je weet wel zon intertoys coaxiaal helicoptertje
die is zo simpel te vliegen. ik heb geen budget maar ik ga mijn buggy ruilen tegen die walkera Ufly is dat goed??

Wist niet dat je mijn toestemming nodig had... :lol:

Een 4 kanaals coax is een goede stap na zo'n speelgoed ding. Je zal even moeten wennen aan de iets andere besturing wellicht, en een coax kan buiten niet al teveel hebben, maar hij ziet er wel geschikt uit.

Back