beginners keuze

hallo ,

ik ben op zoek naar een rc auto kit die niet te moeilijk is om te bouwen en die drift prestaties kan leveren maar ook gewoon de baan en weg op kan om normaal mee te kunnen rijden mijn budget is niet zo heel groot max 200,- ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen want ik kom er zelf niet uit er zij ner gewoon te veel waar je uit kan kiezen in ik wil geen rommel kopen

met vriendelijke groet Rulez

(elke reactie is welkom!)

Voor 200€ ga je beter 2de hands kijken.
De goedkoopste auto die degelijk is en waarvoor makkelijk onderdelen zijn te krijgen is de Tamiya TT01. Dit is een bouwkit maar het ineensteken is niet moeilijk. Je kan deze ook RTR kopen, dat is rijklaar met electronica, bijhalve zonder batterij/lader.

Je bent al héél snel 250€ kwijt als je met deze hobby begint.

Iedereen hartstikke bedankt voor de reactie ik denk dat ik de tamiya tt-01d ga kopen iedereen nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet Rulez

Laatst bewerkt:
Iedereen hartstikke bedankt voor de reactie ik denk dat ik de tamiya tt-01d ga kopen iedereen nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet johan

Succes!

Misschien is het leuk om te laten weten wat je uiteindelijk precies gaat aanschaffen.... :cool:

hee molari ,
bedankt voor je tip ik ben nieuw op modelbouw forum dus ik heb het even allemaal opgezocht :

als auto : Schnitzer BMW M3 Sport Evo TT-01 (1:10) - On-road auto's - Conrad Electronic
elektra : Elektrostartset bouwp./A2R 2,4GHz - Afstandsbediening startsets - Conrad Electronic

molari zou jij even willen kijken of dit wel een goede keus is?

MVG Rulez

Ziet er goed uit!

Een Tamiya met het TT01 chassis is inderdaad wat je zoekt.
Wanneer je eventueel iets doorspaart, kan je ook denken aan een Tamiya met TA05 chassis. Je zal van de TA05 vooral later wanneer je wat verder gevorderd bent, langer plezier hebben omdat je minder upgrades nodig zal hebben en minder reparaties zal hoeven uitvoeren. Op de langere termijn is de TA05 een betere keuze. Je moet alleen wel iets doorsparen.

Laatst bewerkt:
Back