Beginners opgelet: Roto- en trekstartklasse op de Mach.

Lees het eens goed door en zie de humoristische tegenstrijdigheden.

Overigens wel een goed idee om deze jongens te laten baaninzetten ?

Alleen mensen geen lid van een club mogen mee doen....
Inschijven kost 7 euro, voor MACH clubleden 2 euro

Dus als je lid bent van de MACH, ben je eigenlijk geen lid van een club??

Roelof zei:
Vertel....
Dat is ook een lastig punt.......
maar wat moet je anders doen, clubleden dan maar dubbel laten baaninzetten?......

Bart_Banaan zei:
Alleen mensen geen lid van een club mogen mee doen....
Inschijven kost 7 euro, voor MACH clubleden 2 euro

Dus als je lid bent van de MACH, ben je eigenlijk geen lid van een club??

In de loop van het jaar Jaap, in de loop van het jaar......

Roelof zei:

We hebben het over het baaninzetten gehad, en de heat waarin ze moeten baaninzetten wordt aangevuld met 'ervaren' mensen. Hoe het systeem dan precies zat weet ik niet, maar dat zal geen groot probleem zijn.

En deze jongens zullen niet allemaal pikkies(in de positieve zin van het woord) van 13 zijn :wink:

Ready to Run zei:
En deze jongens zullen niet allemaal pikkies(in de positieve zin van het woord) van 13 zijn :wink:

Vaak zijn het juist de pikkies van 13 die heel goed kunnen baaninzetten. Waar het om gaat is dat je jezelf de juiste reacties in bepaalde situaties moet hebben. Bijvoorbeeld nooit vergeten te kijken of er auto's aan komen voor het oversteken en het inzetten. Lijkt simpel en dat is het ook maar toch gaan mensen daar heel vaak mee de fout in.

Misschien wel een idee om een goed stukkie uitleg te geven, en dan met name het goed kijken als er geen ander verkeer aan komt.....

Ja denk dat je het beste iedereen even voor de rijdersstelling kan roepen en dan uitleggen hoe alles in ze werk gaat. En eerst een heat rijden waar ze kunnen zien hoe het baaninzetten gaat, zodat ze niet zelf als eerste moeten.

Leuk om te lezen hoe mensen hier met "problemen" komen waar Bart, Wiebe, ik en Andre Z (MACH) het al over hebben gehad.....

Maar goed, aardig dat er over wordt meegedacht, beetje laat maar goed... :wink:

Zijn er al genoeg mensen die zich hebben opgegeven om het een leuke race te laten worden?

Let wel, deze eerste race zal wel doorgaan, maar bij te laag animo, komt er geen vervolg op.........

Patrick Rx zei:
Misschien wel een nuttige vraag voor ons leken.
Hoe en wanneer is er de mogelijkheid om de baan te verkennen???
Misschien is het wel wat wanneer men hier even aangeeft wanneer ze willen gaan oefenen.

Misschien dat we dan met een groepje kunnen..

Ikzelf ga Zaterdag aanstaande trainen op de MACH....
Mogelijk kunnen een aantal van jullie, dan kan ik meteen wat tips geven mocht dat wenselijk zijn.......

Als het weer het toelaat zal ik zeker langskomen 8) . nu hopen op zon :P .

Gr Gideon

Even thuis overleggen voor morgen.

Voor wat betreft het weer:
Het schijnt pas tegen de avond te gaan regenen.
Dus wie o wie gaan er nog meer?

Oja vanaf hoelaat kunnen we dan terecht (zodat we de snellere niet in de weg zitten) en wat gaat 't kosten?

Patrick Rx zei:
Even thuis overleggen voor morgen.

Voor wat betreft het weer:
Het schijnt pas tegen de avond te gaan regenen.
Dus wie o wie gaan er nog meer?

Oja vanaf hoelaat kunnen we dan terecht (zodat we de snellere niet in de weg zitten) en wat gaat 't kosten?

Je kunt vanaf 10.00 rijden, dus als je er om 9.45 bent dan kun je om 10.00 meteen rijden. :D

Ik ben zelf vandaag al wezen rijden dus ik ga morgen niet.

@ R3an!m@ted: Fijn hè zo'n verse JP. :D

Back