hoi
ik heb vorige zomer met x-twins liggen klooien, en in de winter hielt ik me bezig met een piccoz. een paar jaar geleden reed ik ook met elektro-auto's
ik vlieg voornamelijk buiten, op een plein achter de hoek of in de tuin.
nu wil ik een stapje verder zetten, met een buget rond de 100 euro
volgende opties heb ik al gevonden:
- Kyosho Minum; 95 euro
meer geschikt voor in de tuin, maar mss wel heel gevoelig aan winden
lijkt me een degelijke kit, met 2.4ghz 3-kanaals zender waardoor ik wss minder storing ga hebben dan op een 27Mhz band maar is toch wat aan de kleine kant voor dat geld?
- JP ELECTRAFUN XP2 ARTF; 125 euro
ook een 3-kanaals zender, maar op de 27Mhz band als ik me niet vergis
meer aan de grote kant, niet meer geschikt voor de tuin, maar kan wel tegen wat wind en heeft een extra vleugel en achterstuk in het geval van een crash.
al baart dit lijsje met problemen me wat zorgen..
- Cessna 745; onvg 80 euro
hier weet ik weinig over, ik vind het merk niet, indien er iemand een link heeft naar een shop in de benelux?
3-kanaals en 27Mhz band
lijkt me ook leuk, nog goedkoper dan de electrafun, maar ik heb gehoord dat er ook veel rommel te koop is? hoort deze erbij of niet?
- hebben jullie nog ideën?
alvast bedankt
ik heb vorige zomer met x-twins liggen klooien, en in de winter hielt ik me bezig met een piccoz. een paar jaar geleden reed ik ook met elektro-auto's
ik vlieg voornamelijk buiten, op een plein achter de hoek of in de tuin.
nu wil ik een stapje verder zetten, met een buget rond de 100 euro
volgende opties heb ik al gevonden:
- Kyosho Minum; 95 euro
meer geschikt voor in de tuin, maar mss wel heel gevoelig aan winden
lijkt me een degelijke kit, met 2.4ghz 3-kanaals zender waardoor ik wss minder storing ga hebben dan op een 27Mhz band maar is toch wat aan de kleine kant voor dat geld?
- JP ELECTRAFUN XP2 ARTF; 125 euro

ook een 3-kanaals zender, maar op de 27Mhz band als ik me niet vergis
meer aan de grote kant, niet meer geschikt voor de tuin, maar kan wel tegen wat wind en heeft een extra vleugel en achterstuk in het geval van een crash.
al baart dit lijsje met problemen me wat zorgen..
- Cessna 745; onvg 80 euro

hier weet ik weinig over, ik vind het merk niet, indien er iemand een link heeft naar een shop in de benelux?
3-kanaals en 27Mhz band
lijkt me ook leuk, nog goedkoper dan de electrafun, maar ik heb gehoord dat er ook veel rommel te koop is? hoort deze erbij of niet?
- hebben jullie nog ideën?
alvast bedankt