Beginners topic cabine verven ?

Beste collega truck bouwers,

Met verbazing lees ik diverse topics wat men al dan wel of niet doet / kan om hun truck model te verfraaien !

Ik denk dat het bouwen op zich van een Tamiya model niemand problemen op zal leveren MAAR.........

De finishing touch is toch wel de cabine,ik lees bv eerst plamuuren dan weer niet,vooraf schuuren de ene wel de andere niet,grondlaag de ene wel de andere niet,blanke lak ? de ene wel de ander niet......

je begrijpt mijn (beginner trucker) probleem

ik hoop dat er een collega truck bouwer dit stap voor stap kan uitleggen de cabine / body is toch het belangrijkste

Raymond

cabine lakken

hallo,

ten eerste welkom op het forum.
wat voor truck heb je. meestal is het eerst een grondlak erop zetten dan glad schuren met een waterproof totdat hij helemaal glad is. dan volgende vraag wat voor lak wil je gaan gebruiken? ik doe zelf airbrushen en met een airbrush lak MOET je ALTIJD aflakken. een normale auto lak ( motip ) hoef je niet af te lakken met uitzondering van metalic lakken die dan weer wel. stel gerust je vragen. kan ook via een peersoonlijk bericht.

m.v.g pieter

Ik heb hier op het forum al vaak op gereageerd,hoe wij onze cabines schilderen,maar de een doet het zo, de andere weer zo,dus het is niet zin vol meer hier op te reageren.
vr.gr.adrie
Ik zie dat je ook al een ander topic hebt geopend over schilderen.

Laatst bewerkt:
Back