beginners vliegtuig

Hallo iedereen

Weet hier iemand van jullie wat een goed electro beginnersvliegtuig zou zijn.
Khou mij normaal bezig met brandstof rc auto's maar ik zou
eens iets nieuw willen proberen 8)

Alvast bedankt

Hehe eindelijk eens iemand die deze goede vraag stelt, gelukkig zijn er nog geen 1000 anderen geweest die al dezelfde vraag gesteld hebben :P

Met andere woorden: gebruik de zoekfunctie rechtsboven; deze vraag is echt al 10000000 keer gesteld.

Eerste vraag: wat is je budget?

Voorlopig antwoord: een multiplex Easystar is een goed electro beginnerskistje. Wil je meer een 'vliegtuiglook' dan is de Multiplex Minimag een leuke keuze.

Wil je groter, de Calmato Electro is een goede trainer. Wil je groter en schuim, de Multiplex magister is ook leuk.

Reken er op dat je tussen de 300 en 500 euro kwijt zult zijn, afhankelijk van wat je allemaal nog nodig hebt.

jezus, zeker 10 van die topics per maand :lol:

wordt het niet eens tijd dat men hier ergens een sticky maakt met de beginnersvliegtuigen die goed zijn, met alle setups er al bij beschreven met kostprijs etc?

samuel speltdoorn zei:

wordt het niet eens tijd dat men hier ergens een sticky maakt met de beginnersvliegtuigen die goed zijn, met alle setups er al bij beschreven met kostprijs etc?

Fijn dat je je spontaan aanbiedt Samuel! :D Dat zal zeker iedereen op prijs stellen :wink: ...

Zonder gekheid wel een goed plan!

Awol zei:
samuel speltdoorn zei:

Fijn dat je je spontaan aanbiedt Samuel! :D Dat zal zeker iedereen op prijs stellen :wink: ...

Zonder gekheid wel een goed plan!

awol, ssssstttttttttttt, heb amper tijd, binnen een week school, en dan deze week al hele tijd aan het werk, maareeeuuuh, in de avond uurtjes wil ik het wel regelen hoor, als robert het goedvind natuurlijk (even op robert roepen)

Robert!!!

mvg

Back