beginners

• Topicstarter Topicstarter dirkie
  • Startdatum Startdatum
D

dirkie

Guest
Ik heb net een nieuwe dragon fly helikopter aangeschaft en wil graag leren ermee te vliegen. Zijn er demonstraties of middagen waar je als beginnend vlieger kunt kijken of hulp kunt vragen.
p.s. omgeving twente

Kom a.s. zondag maar eens in Eibergen kijken. In de hoop dat dan de wind er stil is.
Anders zijn we er zeker met de brandstof heli's

gr Remco

dutchhelipilot zei:
Kom a.s. zondag maar eens in Eibergen kijken. In de hoop dat dan de wind er stil is.
Anders zijn we er zeker met de brandstof heli's

gr Remco

Ik heb ook een Dragonfly besteldt krijg hem in de loop van de week binnen ik wist dat er een 'vliegveld' in eibergen was ik weet alleen niet wanneer ik heb best een keertje zou kunnen komen kijken. Weet iemand trouwens ook een model winkel in de buurt van eibergen? Alvast bedankt

Als het droog weer is zijn we er zaterdag al vanaf 10 uur. Deze week lukt het niet en zijn we er waarschijnlijk zondag van 13 uur.

Maar stuur zaterdag avond anders ff een mailtje dan weet je het zeker.

Ook gaan we wel eens op een veldje alleen heli vliegen zodat we geen last van de planken hebben. (of is het nu zo dat zij last van ons hebben :? )

Maar het veld ligt aan de apedijk.

(En een modelbouwwinkel klik ff op mijn www linkje :wink: )

gr Remco

Ik zal zaterdag nog even berichtje doen, kom dan wel even kijken. Maar ik bedoelde eigenlijk een winkel hier in de buurt waar je een keertje naar binnen kan lopen of iets dergelijks. Gewoon kijken :D, het zal voor mij toch eerst nog wel onderdelen bestellen worden voor de dragonfly kan niet wachten tot hij binnen komt.

EagleEyeMan zei:
Weet iemand trouwens ook een model winkel in de buurt van eibergen? Alvast bedankt

-Pijp-lines in Enschede
-Effing in Bocholt
-In Winterswijk zit nog iets kleins, niet echt serieus voor vliegspul
-4rc in Doetinchem

dirkie zei:
Ik heb net een nieuwe dragon fly helikopter aangeschaft en wil graag leren ermee te vliegen. Zijn er demonstraties of middagen waar je als beginnend vlieger kunt kijken of hulp kunt vragen.
p.s. omgeving twente

Morgenvroeg zijn we in Groenlo, morgen in de middag zijn we in Eibergen.

Heb je ongeveer tijd dat je in eibergen bent, als je het niet erg vindt kom ik even kijken.

Voor een tijd moet je even contact op nemen met DutchHeliPilot, zelf moet ik in Lievelde nog even muziek maken bij het wolcorso, dus kom een stuk later in Eibergen.

Zijn e-mailadres is info(@)4rc(.)nl

Back