Ik zit al een tijdje lekker te lezen op dit leuke forum en nu heb ik dan nu toch echt een vraag:
Over het algemeen is de trend hier dat een beginnende heli vlieger een DF4 of kloon hiervan moet nemen. Algemene redenering is dat hij redelijk crashbestendig is en niet te duur is. Redelijk lijkt mij.....
Nu heb ik ook een paar mensen horen beweren dat b.v. een Dragonfly 36 makkelijker vliegt dan een DF4. Bovendien schijnen de DF4's e.d. zo licht te zijn dat ze eigenlijk alleen in absoluut windstille situaties te vliegen zijn.
Ok, die 36 is 3 keer zo duur als de DF4 maar zeker 3x zo mooi en zo te zien toch een hele vette chopper voor dat geld.
Ook heb ik gezien dat de onderdelen van de 36 niet veel duurder zijn dan de 4.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er direct begonnen is met een 36 en hoe dat bevallen is.
Over het algemeen is de trend hier dat een beginnende heli vlieger een DF4 of kloon hiervan moet nemen. Algemene redenering is dat hij redelijk crashbestendig is en niet te duur is. Redelijk lijkt mij.....
Nu heb ik ook een paar mensen horen beweren dat b.v. een Dragonfly 36 makkelijker vliegt dan een DF4. Bovendien schijnen de DF4's e.d. zo licht te zijn dat ze eigenlijk alleen in absoluut windstille situaties te vliegen zijn.
Ok, die 36 is 3 keer zo duur als de DF4 maar zeker 3x zo mooi en zo te zien toch een hele vette chopper voor dat geld.
Ook heb ik gezien dat de onderdelen van de 36 niet veel duurder zijn dan de 4.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er direct begonnen is met een 36 en hoe dat bevallen is.