Beginnersperikelen.. Hoe vlieg je met zo min mogelijk crashes..

Oh nee, ik ben in het verkeer altijd relaxed.. Heeft geen zin om te stressen in het verkeer. Krijg je alleen maar narigheid van..

Maar in deze situatie wel een ongeduldige automobilist:D

A.s. donderdag ga ik richting Stefan. Ben erg benieuwd of ik de Evo goed heb afgesteld, heb ik nog niet goed naar kunnen kijken en zie je alleen maar wanneer je vliegt. Zeker onder begeleiding van een ervaren piloot als Stefan.

En het is ook heel leuk om samen te vliegen en een CP van dichtbij te zien, horen en over praten

Niet te positief worden over mij he, ik red me prima met vliegen maar ik zie iemand die jaren lang vliegt als een ervaren piloot :)

Ik wil dit kreng nu de lucht in hebben..

5857621605_1d7be48fd3_z.jpg

veel succes! Gaat die batterij dan zolang mee? aangezien je 2 uren naar je plek rijdt.

En de mcpx voelt steeds vertrouwder. Compilatie van vanmorgen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er weer goed uit mister mCPX, duurt nog wel een tijdje voordat ik zover ben.
Nog even en ik zie i.p.v. de mCPX een 450 op de film staan midden in de huiskamer ;)

Ziet er goed uit Chow. Aan dat op en neer zie je goed het verschil van een CP met een FP.

En Thijs, zoals ik me kan herinneren zat jij de 1ste vlucht al vrolijk te vliegen op een veldje, volgens mij kan je vliegensvlug binnen gaan oefenen.

Ja dat op en neer is echt fel. Ik heb helaas voor de camera niet de meest felle stukjes kunnen pakken maar je ziet het idee.. Als het windstil is ga ik buiten rondvliegen oefenen volgens de tips van Stefan en idle up doen. Dan kun je helemaal als een gek op en neer..

@Chow, je hebt mooi vooruitgang geboekt en ziet er weer indrukwekkend uit binnen in de huiskamer. Je kan met deze mcox niet helemaal lekker voluit gaan in de woonkamer. Ik heb het Stefan zien doen in de indoorruimte en daar was hij zelfs nog beperkt om voluit te gaan vliegen.
Kun je nagaan dat dit beestje ook zo nu en dan buiten uitgelaten moet worden en voor jezelf helemaal mooi om buiten eens te knallen.

Gaat goed en ziet er mooi uit hoor:D

Ik hoop dat het morgen goed weer is dan kan ik de mCPX weer eens te voorschijn halen, hij heeft nu lang genoeg in zijn koffer gezeten. Zal poging 3 worden, na 4 weken geen tijd en/of geen weer. Gelukkig nog wel wat kunnen oefenen met de Solo Pro binnen, waarmee het precisie vliegen voorop stond.

Om even op het topic te reageren, ik ben net nog even gaan vliegen met 4 half lege batterijen in de zender, mijn advies... Niet doen! Gaat niet goed!
:mrgreen:

Back