Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hij lijkt gewoon groot op deze fotoHeel lekker bezig man! Ik ben nu weer op een plek met wifi vandaar dat ik weer wat foto's kan uploaden, deze 3 zijn gemaakt op het strand van Paraty. Ik vind deze omgeving echt een modelvliegers paradijs om de volgende redenen:
- Mooie grote stranden en heel strak gemaaide grasvelden
- Erg weinig wind, de laatste week dat we hier in brazilie zijn is het hooguit 2 bft geweest voor de rest is het helemaal windstil.
De plaatjes van paraty:
![]()
De aanhouder wint.. Met een trucje zit het erop.. Krimpkous net te klein maar ik werk het wel netjes af met electro isolatietape..
Is absoluut niet naar bedoeld: "met een trucje zit het erop" klinkt voor mij als "daar komt ellende van"....
Neem alsjeblieft geen risico, en controleer terdege of die soldering OK is.
Want letterlijk je hele heli hangt aan die soldering in de lucht, en straks met die Gaui heb je minstens vier van die solderingen in serie, ofwel vier keer kans dat het misgaat. En er hoeft er maar ééntje te falen en het is bingo!
Groet, Bert
Dus naar side, stukje naar voren dan tail in. Side de andere kant op stukje naar voren en tail in. Door dit een paar keer te doen onstond er opeens tot mijn stomme verbazing iets wat leek op het begin van een bochtje.. Leuk dus..