beginnersvliegtuig

• Topicstarter Topicstarter jentel
  • Startdatum Startdatum
De Skysport is geen 50 euro waard, maar de combo met de R136F weer wel. Een nieuwe R136F kost rond de 60~80 euro..

ik moet 50 euro geven?

Je geeft uiteraard wat je wil. Maar met die ontvanger drbij is dat een mooie combo. Maar zoals niels zegt, spaar even door jo. 2dehands met een ontvangertje bij kost een MX-12 van Graupner, mits je het goed uitkijkt, rond de 90 euro dus...

Jentel; ik zeg toch ook, de zender op zich is die 50 euro niet waard, maar de combo met die ontvanger dus wel, want die ontvanger kost nieuw al meer dan 50 euro.

Allesinds (veel)meer dan 50 euro waard is een deftige zender, en je kan er als beginner heel lang mee voort...
Ik heb zelf een vriend die een mooie eclipse7 set verkoopt, op welke had jij jouw oog ?

grts

niels

Ik denk dat ik weet welke zender dat jentel voor heeft. Iemand verkoopt op Kapaza zijn oude spullen en daar zit een Hitec Eclipse bij voor 50 euro. Een koopje dus..

mvh
Bert

zet dit aub niet openbaar op het forum, ik wil niet dat anderen het wegpikken

Jonges toch,
wat een mentaliteit zeg..
Hoe is dit nu mogelijk? Wegpikken? komaan man, zo kom je der niet hoor..

Kijk, ik heb naar de verkoper in kwestie gebeld en die zei me dat de zender al 1 jaar op zolder lag. Dus ook ik twijfel aan de staat van de zender..

Een jaar op zolder hoeft een zender niet slechter van te worden, dat hangt van de zolder af. Je zou 'm altijd kunnen kopen en laten servicen. Zelfs met die kosten erbij, zou het geen slechte koop zijn, tenzij die zender van binnen in een soort koraalrif veranderd is op een vochtige stoffige zolder.

Op de foto zie ik de doos van de zender.. als die zender in de doos op een droge zolder gestaan heeft, hoeft er echt niets aan te mankeren..

Ik heb hier een zender die heeft ongeveer 25 jaar op een droge zolder gelegen maar die is ook nog perfect hoor. Kwaliteit vergaat niet hoor, tenzij het inderdaad erg vochtig is en gaat roesten/schimmelen etc.

nee, niet echt maar die ibis is met een os 40 dus 6.5 cc

maar ik zit nu nog in examens dus ik mag nu nog niets kopen

mvg

Zijn er hier trouwens mensen die een laser ibis hebben of gehad hebben?
Is dit ook een mooi vliegtuig?

mvg

Back