Beginnersvraag micro heli

Het promofilmpje ziet er erg leuk uit..

Ik weet niet of ik wel zo'n snel dingetje zou willen binnen..

Als ik het goed begrijp op RCgroups (en de webshop die al wel een review heeft gedaan van het helicoptertje) is het helicoptertje nog niet in de verkoop.... pas in september.

Ik geloof overigens niet zo heel erg in promofilmpjes... Ik heb liever een filmpje op youtube van iemand die een beetje loopt te klungelen , zn heli tegen de lampekap vliegt en vervolgens weer vrolijk verder vliegt.;)

Maarten

Zo, vakantie zit erop :-)

Heb een MCX en een MSR besteld !

Hoop de MCX komende week binnen te krijgen, de MSR staat in backorder via een leverancier in de US, deze krijgt een batch van de eerste productie, als het goed is komt deze eerste week september binnen :-) In europa komt ie pas op z'n vroegst december.

Vandaag maar eens aan de slag met de binnengekomen ESKY usb simulator en gaan oefenen samen met mijn zoontje !

Zal een nieuw verzamel topic openen voor de MSR, gezien de interesse op de diverse forums lijkt dit een zeer populaire heli te worden !

Yihaaa. Krijg net een berichtje dat de MSR op voorraad is.. Is met priority express onderweg naar hier, zou met 2 a 3 dagen hier moeten zijn :-)

Dat worden twee heli's om mee te spelen deze week.

Denk dat ik ook de onderdelen ga nodig hebben... Wel 50x gecrashed met de piccolo in Aerofly vandaag !
Vind de heli's wel erg nerveus in Aerofly, in real life zal de gyro toch behoorlijk helpen om de heli stabiel te laten hoveren ? Tuurlijk gaat het nu nog nog vaak mis omdat ik de coordinatie tussen de oren nog niet helemaal goed heb.. Maar het verbaast me hoeveel je continue moet corrigeren om hem in de lucht te houden.

Laatst bewerkt:
Back