beginnersvraag speelgoed heli's

• Topicstarter Topicstarter bouncer1980
  • Startdatum Startdatum
B

bouncer1980

Guest
hoi

ik heb in maart een revell-control air wulf helicoptertje aangeschaft. Dit was mijn eerste RC heli, maar ik vond hem wat tegenvallen omdat hij nooit echt stabiel vloog, hij had altijd met een afwijking naar links of rechts, ook nadat de stabilisatie knop gebruikt werd.

Vorige maand zag ik bij een vriend een syma S107. Deze vloog super stabiel. Echter deze heli lijkt overal uitverkocht.

Ik wil nog niet meteen een duurdere aanschaffen dus zoek een stabiele heli van rond de 35 euro. Ik kwam o.a. nog een SWIFT-6020 tegen. Echter ook deze is helaas uitverkocht.

Kan ik deze SWIFT qua stabiliteit vergelijken met de S107? En wat zijn nog meer vergelijkbare modellen?

Is het overigens bekend dat de revell's zo onstabiel zijn?

Bedankt voor jullie hulp

de Syma s107 is naar mijn ervaring met geen andere low budget heli te vergelijken !! ik heb er al heel wat gehad, waaronder ook de swift, 6020, 6021 enz. de syma is het beste in deze prijs klasse. op marktplaats worden ze ook aangeboden, en anders op e bay meer dan genoeg.

gr.
Marco

Hallo,

Ik heb hier nog een nieuwe liggen, volgensmij een Syma, dit zijn de spec's

Nieuwe SYMA 3CH Mini Heli met Metalen frame Ready To Fly !

3 kanaals mini helikopter,beter dan de andere kleine heli's want deze is met ingebouwde GYRO en nieuwste li-poly batterij (3.7V 180mAh) heel erg stabiel, ideaal voor beginners, voor indoor vluchten,En voor ervaren
vliegers.

met 3.7V - 180mAh accu en GYRO voor stabiele en storingloze vluchten!

Eigenschappen:
Gewicht: ca 47gram
Metalen frame en ingebouwde GYRO (voor stabiele vluchten)
Hij vliegt Omhoog / beneden - Links / rechts -Vooruit/achteruit.
Laadtijd: c.a. 25-35 minuten.
Vliegtijd: 7 tot 10 minute n.
Tot 15 meter bereik

Als je serieuse intresse hebt zal ik evt. nog wat foto's kunnen uploaden, hij is nog helemaal nieuw in doos,

Mvg ,Rick

Back