Beineke ASH 26 expert

Proficiat met de maiden!

Heb je toevallig ook nog iets gefilmd?

Daar zijn we gek op hier!!:yes:

Bedankt hoor...
Filmen en vliegfoto's zijn zeker voor een andere keer.Heb een nieuwe HD keycam die ik eens zal testen ....
Moest op tijd thuis zijn vandaag

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik ook zo'n driepoot; je wilt immers modelvlieger zijn en geen grondwerker :rolleyes:

Verleden jaar kreeg ik plotsklaps daarover commentaar: (van een duitser) 'wer zu faul ist sich zu bücken ...." waarop die Herr pardoes van mij als antwoord kreeg : "wenn du zu blöd bist so ein Ding zu bauen .........."
Was overigens verder best een gezellige dag :rolleyes:

Mooi toestel overigens .....................
Arno,

het is inderdaad zo! Als je al wat ouder bent zoals wij :yes: en willen de gewrichten niet meer zo goed mee, dan ben je blij dat je de steun van zo een steun hebt.:smile:

Ik heb in het weekend verschillende Schueler ASH 26's gezien van 6 meter span, vol GFK en ook nog " betaalbaar " ook , voor de uitvoering bedoel ik.
Die staat mij ook wel aan, ofwel een rompje van Rosenthal en zelf vleugels maken ? Waarschijnlijk een winterproject.

Laatst bewerkt:
.

Ik heb in het weekend verschillende Schueller ASH 26's gezien van 6 meter span, vol GFK en ook nog " betaalbaar " ook voor de uitvoering bedoel ik.
Die staat mij ook wel aan, ofwel een rompje van Rosenthal en zelf vleugels maken ? Waarschijnlijk een winterproject.

Ja die kleintjes zijn best wel leuk ................:rolleyes:

Ik zie net bij Rosenthal dat de rompen van de ASH 26 en de ASH 31 dezelfde afmetingen hebben?
Misschien dan ook een ASH 31 maken ?

Zo !!! Ben net terug van het " Gross-seglertreffen " in Wey ( Duitsland )
Donderdag avond rond 20u30 aangekomen en de caravan opgesteld.
Er waren ook verschillende Nederlanders aanwezig... ( Wim Hes, Gerard Verbree en ??? )
Vrijdag was het een prachtweertje. Tussen de middag nog met electro-zwevertjes gevlogen omdat er dan vliegverbod is tussen 12 en 14 uur voor de benzine-slepers.
Namiddag werden we op sleeptouw genomen door Gerard met zijn Wilga en iemand van de club zelf met een eigenbouwsleper voorzien van een Moki 215 cc.
Nog verschillende mooie vluchtjes kunnen maken met de ASH 26, Wim met zijn DG met klaptriebwerk en enkele vrienden met Swift en Fox
Zaterdag zijn er ondanks het rotweer met de zwaardere zwevers nog vluchten gemaakt met tussendoor schuilen en vandaag was er géén enkele vlucht...

Laatst bewerkt:
Had deze week een mailtje gedaan naar Rosenthal betreffende de ASH 26/31 romp ( voor 6 spanwijdte >>> ASH 26 of 7 meter spanwijdte >>> ASH 31 )
Hallo Dirk

ASH26 ist auf Lager, und versand wäre die selbe als für den Foka, D.h. 89€
Ich hätte auch ein Kompletes Bausatz 6m mit Elasticflaps : 1495€
Ich habe auch tolle Deko dafür und bald wird es auch ein scale Innenbausatz geben… J
Zur Info am 16-17 July gibt es ein tolles Schlepp Wochen ende in Colmar… Mit Flammenkuchen und nachtflug am Samstag Abend J

Mfg
Philippe Stampf
Rosenthal Flugmodelle
41, Rue du Moulin
F-68730 BLOTZHEIM
33 (0)3 89 68 92 87

Is leverbaar en zal waarschijnlijk besteld worden als winterproject...

Laatst bewerkt:
Back