Welk model heb je van hen gekocht en wat zijn je ervaringen met hun product?
Ik heb ook de Song Class, en zal waarschijnlijk ook dezelfde ervaringen hebben dan jij.
Ik vind het een mooi model, wat wel de nodige nabewerking behoeft eer het een mooi model gaat worden.
De chinezen hebben namelijk de eigenschap te bouwen, zolang het maar vanaf afstand bekeken wordt. Ga je er met de neus boven op staan kijk je er opeens heel anders tegen aan. De modelllen die tijdens een beurs tentoon gesteld staan zien er meestyal erg mooi en gelikt uit, tot jij het model zelf in huis krijgt. Daar zit gewoon verschil in.
Voorbeeld is dat ik wat RC vliegtuigen uit China heb laten komen, en op de foto zijn het plaatjes, eenmaal thuis uit de doos hebben ze toch echt wat steekjes laten vallen.
Neemt niet weg dat áls je er wat aandacht aan besteed, het hele mooie modellen kunnen worden.
met Ark Model heb ik een goede ervaring, met betrekking op de Song Class. De communicatie verliep buitengewoon goed, en had het model binnen 4 weken in huis. Ik vind het een goed en stevig model, wat je met wat tijd een mooi model kan maken. Mijn 039 kwam met de WTC, en ook die heeft nabewerking nodig, omdat sommige dingen niet kloppen.
Maar voor dat geld ga ik niet klagen, heb wel ergere dingen gezien van een andere duikboot leverancier. Als de 039 klaar is, zal het zeker niet het laatste model zijn die ik daar ga bestellen
Ik weet niet of je begonnen bent met bouwen, maar als het je eerste duiboot is met een WTC mét duiksysteem, kan je nog wel eens wat hulp gaan gebruiken.
Het is in iedergeval géén beginners duikbootje die je ff in elkaar gaat plakken. Wat dat betreft is het duikboten gebeuren een verhaaltje appart.
succes met bouwen in iedergeval.